Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
attachment.php

Dit is een kiekje van vorige week om de King Kong release te vieren. Productie van forumlid Dubcreator, ik speel daar wat gitaar op mee. Binnenkort meer foto's! :)

Attachments

• IMG_0966.jpg
    IMG_0966.jpg
    69,1 KB · Bekeken: 92
Heheh, een foto met aangesloten gear.. en een tamboerijn!

Ik spaar die blikken ringetjes op de zaak, samen met plectrums.

Vervolgens de tweede studio, in de slaapkamer. Met dien verstande dat de Yamaha YS100, de GEM Equinox en de Korg MS20Mini ook nog gaan binnenkomen. En de Behringer Xenyx1002 staat er ook nog niet op bij deze slaapkamersessie.:D

Ah de PSR DJX al op een kiekje was leuk om de studio in het echt te zien!

Bericht door een moderator:
Helemaal mee eens , nog even en ik gooi hier een hele berg post in de prulleNbak

Zo gezegd zo gedaan :D

Onze oefenruimte, 4 meter ondergronds in een bunker, in een voormalige munitie-opslag ruimte uit de 2e wereldoorlog... geen besef van dag en nacht en niemand tot last.. :D

Attachments

• IMAG0319.jpg
    IMAG0319.jpg
    44,8 KB · Bekeken: 83
Laatst gewijzigd:
de thread is bedoeld voor thuisstudio's in je eigen huis/woning dus zo kan iedereen wel fotoos gaan plaatsen van opnamestudioos in bedrijfspanden

"Sander02" volgens "bass" is het verboden om deze foto's te plaatsen. ik zeg gaaf hoor. oordopen in en 140 decibel

Gedeelte van mijn zolder

Gedeelte van mijn zolder

Plaatje van een deel van mijn vorige week heringerichte zolder. Inmiddels is er al weer wat aangepast maar nog geen overzichtsfoto..

Attachments

• Studio 3 maart 2013 almost ready.jpg
    Studio 3 maart 2013 almost ready.jpg
    53,6 KB · Bekeken: 89
Wat een enorm mooie studio/verzameling Tony Dan. Mooi al het analoog geweld en dan zo'n hoekje met VA's

Phochos, wat heb je links naast de Yamaha PSR staan.
Doet me denken aan m'n communicatie bakkie die ik in m'n diensttijd in m'n TANK had zitten!

hoe bevalt de allen and heath?
ik heb de zed r16 en weet nog niet of ik de overstap naar de grote broer zou maken...

Phochos, wat heb je links naast de Yamaha PSR staan.
Doet me denken aan m'n communicatie bakkie die ik in m'n diensttijd in m'n TANK had zitten!

Dat is mijn functiegenerator gebouwd door mijn broer in 1982, daarom heet hij ook HFG BJ82 (Home Made Function Generator Bouw Jaar '82).:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back