Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
oh en gitaar verstekers in da studio:D

attachment.php

Attachments

• 20130330_141939.jpg
    20130330_141939.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 105
O wouw waar is dat ene knopje voor?

Ah, er staat ook 11 bij. Stom van me.

studio0313.jpg

Verder naar de minimale setup (al staat er rechts nog wel een Mopho, Motif XS7 en een mengtafel, die mengtafel gaat misschien ook nog wel weg op den duur). Zo'n virtueel rack werkt toch lekkerder dan een echte :)

Weer eens tijd voor een update!
8602801703_986babb99b_b.jpg

(De PC staat uit voor een rede.. OTB! ;) )

Voor al die vragen over mijn behang, het is een standaard feature van veel huizen in Schotland. Het is daar ook bij iedere DIY-zaak te koop zoals B&Q.

Jammer van die gerackte Elektron bak. Maar lekker simpel en toch volledig.
Uhm tja, zelfs met haakse audio kabels kreeg ik um jammergenoeg niet in het bureaurack, onder de MPC nog best te doen. En anders kan ik voor een beat dr ff goed voor "zitten" :D

Met wat voor camera / lens schiet je deze foto?
Canon 550D+EFS10-22mm USM+Een snufje Lightroom..

mooi Maleh! tevreden van die tascam tracker?
Thnx! Na de laatste update en wat oefening een heeeel stuk beter, was er eigelijk iets te vroeg mee.. Maar een MTR met midisync voor die prijs? Heerlijk werken zonder toetsenbord/muis!

studio0313.jpg

Verder naar de minimale setup, zo'n virtueel rack werkt toch lekkerder dan een echte :)

Gaat het alleen maar om het lekkerder werken of ook om de sound, ik heb helemaal niets met VST's.
Erger nog, ik gebruik helemaal geen pc bij mijn set-up.
Blijf tenslotte ANALOGICA ;)

Mijn definitieve plek met apparaten die ik ga gebruiken, zijn nu allemaal aangesloten, speakers alleen nog aansluiten, doen het allemaal gelukkig.

Tweede foto de ex-studio, wordt de toekomstige kinderkamer (niet lachen, mijn vriendin en ik willen over een tijdje toch nog wel een familie stichten).

Attachments

• DSC01608.jpg
    DSC01608.jpg
    65,6 KB · Bekeken: 103
  • DSC01609.jpg
    DSC01609.jpg
    62,2 KB · Bekeken: 98
Moehahahahaaah, foto's :)

Hou het zo heren. Ik heb het nodige gewist.

Gaat het alleen maar om het lekkerder werken of ook om de sound, ik heb helemaal niets met VST's.
Erger nog, ik gebruik helemaal geen pc bij mijn set-up.
Blijf tenslotte ANALOGICA ;)

Ik heb jaren vrijwel exclusief met hardware gewerkt (zowel analoog als VA als romplers) en de laatste tijd vooral met software. Ik denk niet dat de sound wezenlijk veranderd is behalve op detailniveau omdat ik immers andere instrumenten gebruik. Voor mij wegen de voordelen van software (total recall, relatief lage kosten, instancing, alles op een groot scherm, geen geklooi met draden en interfaces en al het gezeur vandien) ruimschoots op tegen de nadelen (geen dedicated hardware, button maps maken).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back