RodmanSan
De BroekWapperBassenMan
Eindelijk de laatste modificatie uit kunnen voeren omtrent mijn Akai MPC5000...nu met zwarte knoppen :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eindelijk de laatste modificatie uit kunnen voeren omtrent mijn Akai MPC5000...nu met zwarte knoppen :
![]()

Nice! Ziet er strak uit,incl. het hout..
Bij MPCStuff vandaan?
Wat ik me nou afvraag, werkt alles in het zwart nou een beetje in het donker?
Ik zou daar echt braïlle pads voor nodig hebben..![]()

Mijn nieuwste speeltje voor in de studio, de Medeli DD305. Met pedalen voor de hihats en bassdrum.
Dm6 hier. Prima ding, maar benadert een 'echte' bij lange na niet. Desondanks goed genoeg om mee te rossen als je in een flat woont![]()
post eens een stukkie live drummen dan![]()
, ik verbaas me eigenlijk dat de houston zo gebashed word op internet, ik kan er alles mee oproepen. Was er maar een soort gelijk iets voor ableton die heel ableton uit leest en mij de controls voor mijn neus geeft en dan bedoel ik niet die push contoller, ik blijf nou eenmaal wel houden van het simpele ableton. Cubase mij toch net 3 keer meer knooien voor ik mijn creativiteit kwijt kan.
) plaats gemaakt voor knutsel hoekkie

Welk bureau is dat, Anoniempje? Eindelijk een bureau waar de monitors gewoon fijn op ooghoogte staan, ziet er echt superhandig uit!
Mooie studio en mooi spul annoniempje.
Is Novation Controller met Automap niet iets om te overwegen in combinatie met ABleton. Met Logic, zie ik namelijk ook alle instellingen van de soft instrumenten op de controller.
Deze kan ik vast van de nieuwe studio laten zien.

D'r staat geen enkel instrument of apparaat op. Gaan we dit goedvinden in een studio pics draadje? whats next? een foto van je laminaat en je plintjes? Zal ik ook alvast een closeup van mijn velux dakramen uploaden? 
Deze kan ik vast van de nieuwe studio laten zien.