Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eindelijk de laatste modificatie uit kunnen voeren omtrent mijn Akai MPC5000...nu met zwarte knoppen :

p58c8.jpg

Eindelijk de laatste modificatie uit kunnen voeren omtrent mijn Akai MPC5000...nu met zwarte knoppen :

p58c8.jpg

Nice! Ziet er strak uit,incl. het hout..
Bij MPCStuff vandaan?

Wat ik me nou afvraag, werkt alles in het zwart nou een beetje in het donker?
Ik zou daar echt braïlle pads voor nodig hebben.. :D

Nice! Ziet er strak uit,incl. het hout..
Bij MPCStuff vandaan?

Wat ik me nou afvraag, werkt alles in het zwart nou een beetje in het donker?
Ik zou daar echt braïlle pads voor nodig hebben.. :D

Hout en draaiknoppen is mijn eigen gefreubel....de rest idd. van MPC Stuff....;)

Daarbij geen problemen met al dat zwart dmv. de volgende lampjes in de Studio Tafel te verwerken : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00192363/

Mijn nieuwste speeltje voor in de studio, de Medeli DD305. Met pedalen voor de hihats en bassdrum.

Attachments

• DSC01620.jpg
    DSC01620.jpg
    65,8 KB · Bekeken: 82
  • DSC01621.jpg
    DSC01621.jpg
    63 KB · Bekeken: 85
Mijn nieuwste speeltje voor in de studio, de Medeli DD305. Met pedalen voor de hihats en bassdrum.

kost relatief geen drol.. is het wel wat?
zat te denken om de alesis is een keer aan te schaffen, maar de recensies over die digi drumkits zijn zo wisselvallig als het maar kan.

Dm6 hier. Prima ding, maar benadert een 'echte' bij lange na niet. Desondanks goed genoeg om mee te rossen als je in een flat woont :D

Lekker ding hoor, zitten 25 drumsets in. En drumt lekker licht.

Werk bureau aangepast, mini keyboardje tegengekomen in een bejaard elektro zaakje (ik wil er nog wel 2) , beeldscherm monitoren eens vast gezet in plaats van op standaards. Paar hifi speakertjes rondom gezet voor hifi check. Steinberg houston eens van zolder gehaald na 6 jaar, met dat ding word cubase kwa workflow bijna leuker als ableton, vooral gaaf dat elke vst in het dispay verschijnt en de eq zo makkelijk te bereiken is, ik zou bijna de analoge mixer de deur uit donderen :D, ik verbaas me eigenlijk dat de houston zo gebashed word op internet, ik kan er alles mee oproepen. Was er maar een soort gelijk iets voor ableton die heel ableton uit leest en mij de controls voor mijn neus geeft en dan bedoel ik niet die push contoller, ik blijf nou eenmaal wel houden van het simpele ableton. Cubase mij toch net 3 keer meer knooien voor ik mijn creativiteit kwijt kan.

Ga de mpc laten bewerken door een maatje van me, die bouwt kerkorgels dus kan mij hopelijk wel een paar zijkantjes en armsteun namaken in hout, had er een op internet gezien met alles in hout en dat wil ik ook natuurlijk!

bureautje
attachment.php

mpc1000 deruit, 5000 derin
attachment.php

Nog een extra patchbay erbij om toch extra drums te patchen!, Komt er denk ik nog een bij omdat ik extra effecten en toekomstige zelfbouw projectjes niet meer kwijt kan op de patchbays.
attachment.php

Draaitafels de studio uit, ( staan nu in de woonkamer :D ) plaats gemaakt voor knutsel hoekkie

attachment.php

Attachments

• DSC_0122.jpg
    DSC_0122.jpg
    65,9 KB · Bekeken: 88
  • DSC_0117.jpg
    DSC_0117.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 88
  • DSC_0124.jpg
    DSC_0124.jpg
    67,6 KB · Bekeken: 84
  • DSC_0123.jpg
    DSC_0123.jpg
    54,1 KB · Bekeken: 82
Laatst gewijzigd:
De verschrikkelijke cheap knopjes van de mpc5000 verwisselen voor ocsilloscoop achtige knoppen met wijzertjes.
Kan kiezen uit drie kleuren, zwart, rood of grijs knopje met een zwart of rood, grijs dopje, en zwart, rood of grijs wijzertje.

attachment.php

Attachments

• DSC_0125.jpg
    DSC_0125.jpg
    52,2 KB · Bekeken: 84
Vet anoniempje!
Leuke werkruimte.

Een maat die kerkorgels bouwt :D
Dat is ook bere interessant.
Als ik de ruimte en het geldhad zou ik ook wel een pijporgel willen (kistorgel ofzo). :D

Welk bureau is dat, Anoniempje? Eindelijk een bureau waar de monitors gewoon fijn op ooghoogte staan, ziet er echt superhandig uit!

Mooie studio en mooi spul annoniempje.

Is Novation Controller met Automap niet iets om te overwegen in combinatie met ABleton. Met Logic, zie ik namelijk ook alle instellingen van de soft instrumenten op de controller.

Welk bureau is dat, Anoniempje? Eindelijk een bureau waar de monitors gewoon fijn op ooghoogte staan, ziet er echt superhandig uit!

Bureau is gemaakt door een forumlid en verkocht omdat hij de ruimte niet meer had, is een tijdje geleden al.

Mooie studio en mooi spul annoniempje.

Is Novation Controller met Automap niet iets om te overwegen in combinatie met ABleton. Met Logic, zie ik namelijk ook alle instellingen van de soft instrumenten op de controller.

Ging me eigenlijk meer om de mix en eq, kom dan denk ik terecht bij een mackie universal.

Deze kan ik vast van de nieuwe studio laten zien.

Attachments

• Studio+Treinen 005.jpg
    Studio+Treinen 005.jpg
    37,8 KB · Bekeken: 88
ah leuk...de postercorner.....

WTF :stupid:stupid D'r staat geen enkel instrument of apparaat op. Gaan we dit goedvinden in een studio pics draadje? whats next? een foto van je laminaat en je plintjes? Zal ik ook alvast een closeup van mijn velux dakramen uploaden? :Z

Gast,

Heb je nou zo'n grote plaat voor je kop? We hebben meerdere malen aangegeven in de studio foto's draad foto's van STUDIO'S te willen zien. Iedere keer als jij een andere foto plaatst krijg je minstens 10 mensen over je heen... ben jij stiekem SM liefhebber ofzo?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back