Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ruis vrij ook zeker?
Stiller als een muis! Dat ding is een kachel wel, durf hem niet al te lang aan laten staan met dit weer. Muziek maken word 's nachts gedaan voorlopig, op lage volumes. Heb hier nog een platenspeler liggen en een akai, es zien wat het geeft.

Ik zie trouwens 12 kanalan op die Calrec zitten, maar geen master sectie.
Is het een tafel met floating subs ofzo?
Ik heb zelf een 12 kanaals Studer 089.
jaja dat is waar : veel muziek maken met oude gear = hoge electra rekening![]()

bevooroordeeld in welk opzicht?
ik hou sowieso van oude apparaten, of het nou mengtafels zijn of auto's of radio's
Ik zie trouwens 12 kanalan op die Calrec zitten, maar geen master sectie.
Is het een tafel met floating subs ofzo?
Ik heb zelf een 12 kanaals Studer 089.
oooh bedoel je dat...
![]()
![]()
Stiller als een muis! Dat ding is een kachel wel, durf hem niet al te lang aan laten staan met dit weer. Muziek maken word 's nachts gedaan voorlopig, op lage volumes. Heb hier nog een platenspeler liggen en een akai, es zien wat het geeft.

Opgeruimd?

de combinatie van oude gear en nieuwe gear vind dik altijd boeiend.
synths door een oude mengtafel ben benieuwd wat voor resultaat dat geeft![]()
Ach dat valt toch wel enorm mee toch? De elektriciteitsrekening is een heell kleine kost van onze hobby. Synths, ook oude, verbruiken maar een paar tientallen watt. Een versterker, zelfs zo'n "kookplaat" op normaal volume ook maar zoiets. Een mengpaneel wat meer, maar je moet al erg je best doen om met oude gear meer te verbruiken dan met een PC.
ik ben toch wat bang,van men tafel heb ik echt alles van specs ook all schemas,behalve hoeveel die vebruikt staat er niet op.en het is een echt kachel
idd, check de snelheid van je elec-meter anders maar is,,
Soit,"Alleen maar opzetten als't nodig is, als je't gebruikt,,"

.