Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ruim eens op man!

Heel mooi en strak! Totaal anders dan mijn "studio" (een paar staanders met wat synths op en een zooitje oud meubilair in het midden waar alles samengeknoopt is...)

Na een verhuizing van zolder en tijden als opslagruimte te zijn gebruikt is mijn studio eindelijk weer opgeruimd, compleet en dus te gebruiken :D

attachment.php

attachment.php

hola cola ...hoop same o gear as ik heb / had;-]

probleem meteen is veel gear is veel ruimte in beslag ... vaak uitgespreid over een lengte ..in je kamer
mooi dat alle synthjes /keys op een soort a frame staan [moetk hier nog keertjuh fixuh;-] veel keys/ momenteel wat mee;-[
andere hoek van je ..HOK;-] is de "crea ..doe ..twist speel /kijk corner [houk van ..seperated corners
:doei::halleluja lkkr vol;-]

Die 106 is zo goed ingebouwd dat -ie onzichtbaar is?

Haha nee die stond nog niet op de foto. Hij hangt nu links tegen de muur.

Mooi hok deniax:okdan: zelfgemaakt meubel?

pix uit mijn studio :okdan:

Iedereen kent mijn teringzooi.... maar dit lijkt me erg fijn werken hoor! Je struikelt ook nergens over enzo, handig :D

Ziet er heel mooi uit deniax! Inderdaad wat steriel misschien, maar daar is op zich niets mis mee natuurlijk. Gewoon een zeer mooie werkruimte. Die Terminator skull maakt het helemaal af :D

mooie fotoos allemaal, tijdens het kijken bedenk ik me, gelukkig ben ik niet de enigste mafketel op deze planeet :D

Mijn veranderde studio + huiskamerspul (ben weer terug na twee maanden van ban)

Phochos

Attachments

• Fotoooooooooooooos 009.jpg
    Fotoooooooooooooos 009.jpg
    82,4 KB · Bekeken: 77
  • Fotoooooooooooooos 010.jpg
    Fotoooooooooooooos 010.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 80
  • Fotoooooooooooooos 011.jpg
    Fotoooooooooooooos 011.jpg
    66,3 KB · Bekeken: 78
  • DSC02185.jpg
    DSC02185.jpg
    66,3 KB · Bekeken: 78
Mijn veranderde studio + huiskamerspul (ben weer terug na twee maanden van ban)

Phochos

mooi zo was tijd ook want het werd echt ooooersaai hier zonder Phooch posts het leek gvd wel een EO jongerendag meets avrobode bejaarden bingo met Fred Oster (en niet Hans van der Togt want die is cool)

Veel nieuwe tracks gemaakt in die 2 maanden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back