Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En nog wat van mijn amps en mijn Cubase plank..... ;-) :

Attachments

• IMG_7406_B.jpg
    IMG_7406_B.jpg
    61,1 KB · Bekeken: 75
  • IMG_7404_B.jpg
    IMG_7404_B.jpg
    42 KB · Bekeken: 79
  • IMG_7391_B.jpg
    IMG_7391_B.jpg
    27,7 KB · Bekeken: 80
is dat een mx-8000? top instrumenten in je room!! mooi hoor.

Thanx! Ja, dat is gewoon een Behringer inderdaad....je moet toch ergens op bezuinigen he :) Maar ik heb dat ding al 16 jaar of zo en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten eerlijk gezegd. Klank is ook niet slecht; gewoon neutraal eigenlijk.

Verder ook al lang geen computer meer in de studio. Ik sequence met de P3, en daaraan zijn weer de MPC2000XL en de Roland XOX spullen gesynct. Werkt prima zo en met de patchbay regel ik of een synth door de P3 of de MPC wordt aangestuurd. Lekker flexibel dus!

Die synths in de woonkamer is eigenlijk een beetje overkill, maar af en toe ruil ik gewoon wat om zodat ik het in de studio kan gebruiken :)

Mooie studio arnomusicman! Volgens mij heb jij ook wat met cassettes :D

Bij mij is er eigenlijk niet zo veel veranderd de laatste jaren. Maar ik post maar weer eens een paar plaatjes.
Ja, ik weet het..... er staan niet veel synths op.

iig wel nette organised studio
vett tape rack fully :okdan:

yezz

mn battarijen zijn leeg telt dat ook mod /
:W:D

iig wel nette organised studio
vett tape rack fully :okdan:

yezz

mn battarijen zijn leeg telt dat ook mod /
:W:D

Tnx R-ond!
Het is mijn 'Tascam' rack.
Ik heb er 2-, 4-, en 8-sporen deck in zitten bovenin met een smpte MIDI synchroniser en een DBX unit.
Onderin zitten nog een CD-speler, DAT-recorder (revisiebeurtje nodig) en een MD-recorder.
Ik gebruik hem wel wat te weinig ;{

attachment.php

Mag ik u feliciteren met uw uitmuntende muzieksmaak :D

Wat is dat ding boven de JD800 een Crumar Spirit?

Bedoel je die dubbelaar van Actress? Is dat toevallig van jouw hand? :D

Die synth boven de JD-800 is inderdaad een Crumar Spirit.

@ MonoTron: Op zich is het ook een wat donkere studio hoor. Ik wil nog steeds ooit iets aan de verlichting doen, want er hangt nog slechts hetzelfde kale peertje als toen ik er ging wonen. Over gemakzucht gesproken :o:

Bij mij is er eigenlijk niet zo veel veranderd de laatste jaren. Maar ik post maar weer eens een paar plaatjes.
Ja, ik weet het..... er staan niet veel synths op.

mooi die tascams!

Hooihuis,wat ontbreekt er nog? :mega:

Ik ben zo vrij geweest om de pagina weer wat recht te trekken. De foto was alleen wel echt nodig op grote, dus staat in de link erbij.

En dit is de laatste, maar die had ik ooit als eens geplaatst. Is een tweede setje MS-20 / MS-50.....ik wil die ooit bij de andere gaan voegen om er 1 groot systeem van te maken, maar op dit moment heb ik daar geen ruimte voor. Spul staat nu bij mij in de slaapkamer :dubbel: (gelukkig heb ik een zeer meegaande vriendin wat dat betreft).

attachment.php
Geinig, die foto's van je hebben zo'n jaren 70 kleuren en contrastpalet. Geweldige verzameling en gefeliciteerd met je vriendin! Nog geen kinders neem ik aan?

Nice setup Catscan!
Wat is dat voor ruimte? Ik heb dat wel vaker gezien. Is dat een soort van Prefab geluidsdichte cabine ofzo?

Ziet er supermooi uit Catscan! Mooie verzameling outboard ook :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back