Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
is dat een mx-8000? top instrumenten in je room!! mooi hoor.
Maar ik heb dat ding al 16 jaar of zo en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten eerlijk gezegd. Klank is ook niet slecht; gewoon neutraal eigenlijk. 

Mooie studio arnomusicman! Volgens mij heb jij ook wat met cassettes![]()

Bij mij is er eigenlijk niet zo veel veranderd de laatste jaren. Maar ik post maar weer eens een paar plaatjes.
Ja, ik weet het..... er staan niet veel synths op.

iig wel nette organised studio
vett tape rack fully
yezz
mn battarijen zijn leeg telt dat ook mod /
![]()

![]()
Mag ik u feliciteren met uw uitmuntende muzieksmaak
Wat is dat ding boven de JD800 een Crumar Spirit?

Heel mooie collectie synth Hooihuis! Daar kan een mens zich wel even amuseren. 
Bij mij is er eigenlijk niet zo veel veranderd de laatste jaren. Maar ik post maar weer eens een paar plaatjes.
Ja, ik weet het..... er staan niet veel synths op.

Geinig, die foto's van je hebben zo'n jaren 70 kleuren en contrastpalet. Geweldige verzameling en gefeliciteerd met je vriendin! Nog geen kinders neem ik aan?En dit is de laatste, maar die had ik ooit als eens geplaatst. Is een tweede setje MS-20 / MS-50.....ik wil die ooit bij de andere gaan voegen om er 1 groot systeem van te maken, maar op dit moment heb ik daar geen ruimte voor. Spul staat nu bij mij in de slaapkamer(gelukkig heb ik een zeer meegaande vriendin wat dat betreft).
![]()
Nice setup Catscan!
Wat is dat voor ruimte? Ik heb dat wel vaker gezien. Is dat een soort van Prefab geluidsdichte cabine ofzo?