Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Moet het natuurlijk nog aansluiten volgens dat diagram, maar dat weet jij als geen ander :P Had hem ook express wat kleiner gepost in het begin , gheghe. Maar die variclock kan je instellen op een 4/8/16de (en nog meer) zowel positieve trig (roland) of negatief (korg) en zodoende kan ik idd de CSQ steppen/triggeren

Moet het natuurlijk nog aansluiten volgens dat diagram, maar dat weet jij als geen ander :P Had hem ook express wat kleiner gepost in het begin , gheghe. Maar die variclock kan je instellen op een 4/8/16de (en nog meer) noot en zodoende kan ik de CSQ steppen/triggeren

Haha, ja ik was even niet aan het opletten :P
Maar leuk idee om de variclock in te zetten, dat heb ik nog niet gedaan.
Ga ik ook uitproberen :D

attachment.php

anaal hoge ercetie

Mijn plekkie op zolder

Attachments

• studio1.jpg
    studio1.jpg
    38,2 KB · Bekeken: 98
  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    39,2 KB · Bekeken: 91
Dat is wel mooi spul zeg ..

was da nou voor een program wat daar run'd

Dat is de mattomat, een sequencer/appregiator device voor het sonic core scope platform. Je kunt er daar meerdere van inladen, daar stuur ik onder andere scope synths en hardware mee aan. Het heeft ook een retestrakke midiclock, ideaal om de rest van de gebakjes aan te syncen. De mattomat is ook makkelijk met een midicontroller te besturen, dus je hoeft praktisch de muis niet aan te raken.

Hier nu eindelijke klaar, vorige indeling beviel niet helemaal goed. Voorlopig houd ik het zo, nu maar weer eens wat tracks opnemen :)

studio_1_33.jpg

studio_2_33.jpg

studio_3_33.jpg

haha zie verwarming ook prebelemn met gear en nie meer by je verwarming draaiknop kunnuh;-]]:engel::D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back