Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
thanks man!!

meastroow ..alles in een 2128inputs soundcard?
xplain ..geem mixert liefhebbert meer

Yo Ron,

Ik mix nu in m'n scope systeem, wat ik eigenlijk ook al jaren daarvoor deed. Ik vind het prettig werken, ben het gewend en heb geen beperkingen dan.
Op het scope systeem heb ik meer dan 40 inputs/outputs zitten, dus alle inputs/outputs van m'n gear zijn erop aangesloten.
De routingsmogelijkheden tussen de hardware en software zijn eindeloos (zowel audio als midi) en je hebt praktisch geen last van latency.

Ik mix meestal in scope zelf, maar zou alle kanalen ook rechtstreeks naar m'n DAW kunnen routen en weer terug of waar dan heen ook.
De hardware mixer heb ik nog wel (staat te koop by the way:)), maar daar doe ik niets meer mee.
Ik heb het tijdelijk gebruikt om m'n drumdozen op uit te laten komen, voor een beetje oversturing enzo, maar ja, daar heb ik eigenlijk helemaal geen tafel voor nodig. Het enige voordeel was, dat je niet perse je computer hoeft aan te zetten om ff lekker te gaan jammen.
Maar goed, daar kan ik wel mee leven.

Maar ik zeg nooit nooit... wie weet zal ik in de toekomst wel weer een hardware mixer integreren, je weet het nooit :)

image.jpg

Aangezien zwart wit hot is ;)

Netjes man. Leuk te zien dat je die analog four nog hebt aangeschaft.
Bij de synthforummeeting hadden we die van mij nog geconnect aan een paar van jouw modules.
Ik neem aan dat je daar nu je modulaire systeem mee aanstuurt?

Op verschillende manieren, via de analog 4, expert sleepers module en een midi interface. Beetje overkill maar kan geen kwaad :)

12538457835_dcf2cdd893_c.jpg

12538624343_8479a28f78_c.jpg

12538512225_afe0cb6931_c.jpg

12539062974_897d313674_c.jpg

De modular is weg en er zijn wat andere dingetjes voor terug gekomen

Een kleine update. Al m'n synths zijn weg :bekdicht: Heb alleen nog een korg.

Net nieuw is mijn Australische Moody versterker van de sixties! Met gigantische buizen en transformers.

kei7pv.jpg

prima de luxe versterker.
je mot hem wel even een beetje laten recappen.
( valt best mee hoor, een paar tientjes ben je kwijt)
:mega:

Ja de boel ziet er echt droog uit, ga ik zeker doen! Alhoewel hij wel schijnbaar gereviseerd is voordat hij van down under kwam.

nou, niet helemaal dan, ik zie zo al twee plofcondensators zitten....:okdan:

en soms maakt dat niet uit, als ze in de toonregeling zitten, lekker laten zitten.

ik zou in ieder geval de anode c´s en de grid c´s even doen.....

:koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back