Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
eps ist wat ..nog steeds cheapass verkrijg baar loike sound library lijkme

Die EPS-16+ is best nog wel een leuke machine ja....klinkt goed en voldoende (synthese)mogelijkheden om er echt gekke dingen mee te doen. Heb deze al heel lang en gaat ook niet meer weg :)

Dat schilderijtje en die kroonluchter hebben natuurlijk niks met muziek te maken :/

Voor de liefhebbers, heb zo nog 2 kroonluchters in de aanbieding!
Nog puur analoog! :D

Die EPS-16+ is best nog wel een leuke machine ja....klinkt goed en voldoende (synthese)mogelijkheden om er echt gekke dingen mee te doen. Heb deze al heel lang en gaat ook niet meer weg :)

Heb een EPS en een EPS16+ en het zijn inderdaad 2 fijne machientjes :)

Cheers,
Exo. :mega:

No nonsense samplers!

Eindelijk m'n SSL's weer geïntegreerd in Cubase
had eigenlijk al Cubase al bijna een jaar niet meer aangeraakt en had géén zin om door alle Multi kabel spaghetti heen te gaan, maar vandaag toch maar eens aan de bak gegaan

In het kort op de SSL X-DESK/Panda komen binnen wat je op de screenshot ziet, deze gaan via de direct outs naar de SSL alphalink en vanuit daar via MADI Cubase in (zie linkerkant mixer)
dan gaan ze via 8 stereo subgroups terug naar de SSL alphalink en via daar in de 16 ALTS v/d X-DESK
deze summen dan naar de Mixbus van de X-Desk en dan via de main mix out weer naar de Alphalink naar de stereo master van Cubase

Ik kan nu dus OF direct mixen (helemaal zonder Cubase, volledig analoog) OF via Cubase met alle voordelen vandien (automation, toepassen van plugins etc etc)
dmv de syncgen II PRO werkt alle gear ook perfect in sync, dus me is happy.

Hoort dit niet in minder opzienbarend?

Heel lang geleden, bij deze een plaatje van mn studio annex crib annex rommelhok annex museum over mezelf ;)

C-1.jpg

C-2.jpg

C-3.jpg

-C-

Als dat van jou een "mothership" is dan heb ik er een "deadstar staan ro. ;)

Deadstar [ dode ster] ... de glans is er wel een beetje van af, en er hangt daar altijd zo'n apart luchtje.

synthsforum.jpg

Mooie hoekje Hill!

Een mod die een foto post van zijn studio met dj gear verdient van mij gewoon een waarschuwing..

:D

Die van rongen ziet er wel gezellig uit.
Die van hilltree gezellig druk ;)

Ik heb die db4 al een paar keer onder en in mijn handen gehad, hele mooie tafel! Zeer gevaarlijke en serieuze concurrentie voor Pioneer haha!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back