Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heheh:D

Zo wat plaatjes van mn hobbie hokkie:D

attachment.php

attachment.php

attachment.php

:mega:

Oh en moet echt is een echte camera kopen:eureka:

Attachments

• 20130120_232818.jpg
    20130120_232818.jpg
    63 KB · Bekeken: 131
  • 20130124_211546.jpg
    20130124_211546.jpg
    66,8 KB · Bekeken: 130
  • 20130124_211751.jpg
    20130124_211751.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 136
Onder de SH5 is idd een crumar stratus.

Eigenlijk niet zo'n biezondere bak alleen elke keer als ik er mee rommel wordt ik vrolijk dus kan er geen afschijt van nemen.

Verder onder de gitaren is een een baldwin P88 oude electronische piano.
Erg onbekend, maar klinkt en vooral speelt geweldig.

:koffie:

Baldwin..dat is een gaaf merk hoor.
Er bestaan overigens twee Baldwinnen :)
Baldwin uit Engeland maakte vroeger mooie gitaren die nu onder de merknaam Burns worden geproduceerd.
En in Amerika zit jouw Balwin.
Die maken electrische E-piano's maar ook electromagnetische (zoals Rhodes en Wurlitzer) E-piano's.
Verder maken ze ook akoestische piano's en het allerbekendste apparaat is denk ik de Combo Harpsichord.
Deze laatste is een electrisch clavecimbel met echte snaren. Beetje zoals een CP70 dus, maar dan een clavecimbel.
Gebruikt door Beatles in o.a. het nummer: Because

Wauw Pietje, een JEM !! :)

Baldwin uit Engeland maakte vroeger mooie gitaren die nu onder de merknaam Burns worden geproduceerd.
Die maken electrische E-piano's maar ook electromagnetische (zoals Rhodes en Wurlitzer) E-piano's.
Verder maken ze ook akoestische piano's en het allerbekendste apparaat is denk ik de Combo Harpsichord.
Deze laatste is een electrisch clavecimbel met echte snaren. Beetje zoals een CP70 dus, maar dan een clavecimbel.

Yup baldwin is idd erg mooi merk! wist trouwens niet niet dat burns vroeger ook zo hete.
Burns maakt idd leuke gitaren qua sound maar vindt ze een beetje lelijk:D

Maar die Combo Harpsichord kon ik helemaal niet maar supper cool. Als ik nou is een groter huis had:okdan:

en zie ik daar mijn ex- mfb synth II?
:)

Jup nog steeds erg blij mee. Is toch wel een lekker monosynthje hoor, knoppjes voelen soms ernstig whobly maar tot nog toe nooit broblemen mee gehad! Heeft toch weer een heel ander karakter dan mn andere mono's. Kan hem iedereen aanraden die voor een paar honder euro een mono wil:okdan:

De wavestation nog?

Wauw Pietje, een JEM !! :)

Was het maar zo'n feest, tis een Ibanez RG7620 die is omgebouwd door de vorige eigenaar naar een jem. Dus zelfde elementen, brug enzo. Wel een fijne gitaar hoor. Maar niet zo fijn als de RG die ernaast hangt das een rg2027X dus 7 snaar met piezo:okdan:
Maar ooit een echte Jem zou wel leuk zijn

:koffie:

The Beatles- Because - YouTube

Baldwin electric harpsichord - YouTube

en deze :okdan:
http://www.synthfind.com/baldwin/baldwin-syntha-sound/
http://cdn1.gbase.com/usercontent/gear/3081136/p4_ugom4r1go_so.jpg

goed in brauw brauw geluiden... kan die nog meer?

Nee, buiten dingen zoals "dwow", "dwat", "blip", "whieeee" en de standaard preset "atonale takkeherrie" kunnen modulaire synths eigenlijk vrij weinig.

Laatst gewijzigd:
Nee, buiten dingen zoals "dwow", "dwat", "blip", "whieeee" en de standaard preset "atonale takkeherrie" kunnen modulaire synths eigenlijk vrij weinig.

vreemd, want uit mn kraftzwerg komen wel mooie pianoos en gitaren :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back