Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Baldwin..dat is een gaaf merk hoor.
Er bestaan overigens twee Baldwinnen
Baldwin uit Engeland maakte vroeger mooie gitaren die nu onder de merknaam Burns worden geproduceerd.
En in Amerika zit jouw Balwin.
Die maken electrische E-piano's maar ook electromagnetische (zoals Rhodes en Wurlitzer) E-piano's.
Verder maken ze ook akoestische piano's en het allerbekendste apparaat is denk ik de Combo Harpsichord.
Deze laatste is een electrisch clavecimbel met echte snaren. Beetje zoals een CP70 dus, maar dan een clavecimbel.
Gebruikt door Beatles in o.a. het nummer: Because

en zie ik daar mijn ex- mfb synth II?
![]()
Wauw Pietje, een JEM !!![]()

laat eens wat horen hiervan?
Baldwin..dat is een gaaf merk hoor.
Er bestaan overigens twee Baldwinnen
Baldwin uit Engeland maakte vroeger mooie gitaren die nu onder de merknaam Burns worden geproduceerd.
En in Amerika zit jouw Balwin.
Die maken electrische E-piano's maar ook electromagnetische (zoals Rhodes en Wurlitzer) E-piano's.
Verder maken ze ook akoestische piano's en het allerbekendste apparaat is denk ik de Combo Harpsichord.
Deze laatste is een electrisch clavecimbel met echte snaren. Beetje zoals een CP70 dus, maar dan een clavecimbel.
Gebruikt door Beatles in o.a. het nummer: Because
The Beatles- Because - YouTube
Baldwin electric harpsichord - YouTube
http://soundcloud.com/hanz/derp
goed in brauw brauw geluiden... kan die nog meer?
Nee, buiten dingen zoals "dwow", "dwat", "blip", "whieeee" en de standaard preset "atonale takkeherrie" kunnen modulaire synths eigenlijk vrij weinig.

Zo wat plaatjes van mn hobbie hokkie
![]()
![]()
![]()
Oh en moet echt is een echte camera kopen![]()
Nee, buiten dingen zoals "dwow", "dwat", "blip", "whieeee" en de standaard preset "atonale takkeherrie" kunnen modulaire synths eigenlijk vrij weinig.