Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
3 desktop versie's en 1 koffer versie toe maar, het mag wat kosten. Mooi spul!

En lekkere tafel vol drank boelie

wat ik al zei: helaas vintage plaatjes - het meeste heeft al lang een beter huis gevonden. ik heb hier nog maar 5 of 6 dingen die op de foto's staan.

Er zijn dagen dat ik graag maar 5 of 6 dingen heb die op jouw foto's staan. :) Mooi spul Leo!

Vanaf zaterdag a.s. begin ik aan het opzetten van mijn nieuwe WAH studio, zal denkelijk een weekje of zo duren voordat ik fotos kan plaatsen.

:D

En lekkere tafel vol drank boelie

K lust wel een rummetje op zn tijd ;)

Ey Boelie, als je in die Vla andere buizen stopt gaan ze stukken beter klinken! A poor mans LA2 :) Zijn vette Bakker hoor! Heb ze ooit op het front bedacht als eind compressor voor een PA, maar daar waren ze toch net iets te traag voor.

Ik was al op onderzoek uitgegaan ja.. maar voordat ik geld ga spenderen wil ik natuurlijk wel ffies zeker van de zaak zijn hoeveel te verschil gaan uitmaken in die compressor.
Heb nog jj's in mn mpa2 zitten. Wellicht die uitwisselen met de chinese in de VLA en die van de MPA upgraden.

Ik zal eens vragen aan een bekende van me. Die heeft dat ook gedaan. Schijnt wel echt veel te schelen.

Begint een beetje vooruit te geraken, eindelijk.

2arri8.jpg

Even een 'tussenstand' foto. Ben m'n studio in een andere kamer opnieuw aan het opbouwen.
De afgelopen dagen bezig geweest met alles neerzetten en bekabelen. Pff wat een werk zeg

attachment.php

attachment.php

Attachments

• IMG_20130210_103036.jpg
    IMG_20130210_103036.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 107
  • IMG_20130213_103624.jpg
    IMG_20130213_103624.jpg
    80,2 KB · Bekeken: 104
Gaaf korg hoekje monotron, van alles eventjes bekabelen weet ik nu ook weer alles van, veel werk. Maar wel veel voldoening. Heb die behringer monitors ook nog liggen, eentje plopt om de 5 seconden als ze een 5 minuten aan staan. Ik denk een kapotte condensator? Moet ik nog eens na laten kijken.

jammer dat ze niet aan gesloten zijn. "ongebruikt maar niet onbemind" zeggen we maar.

Hij geeft toch aan dat -ie de spullen net verhuisd heeft en ze opnieuw aan het bekabelen is...? :stupid

Wellicht die uitwisselen met de chinese in de VLA.

ik probeer altijd met vla uit de buurt te blijven van mij apparatuur. als je knoeit is het funest.

leuke korg hoek inderdaad - verhuizen is inderdaad een heel werk, maar het is toch ook wel erg leuk om alles weer eens van scratch neer te zetten en aan te sluiten. dan kan je soms (ik in ieder geval wel) bepaalde spullen helemaal herontdekken. en het is meteen weer netjes en strak, qua bekabeling.

ik was basale fotos aan het kijken. geen idee wat er bij stond. :P in deze draad ook niet echt interessant / relevant eigenlijk voor mij.

ik probeer altijd met vla uit de buurt te blijven van mij apparatuur. als je knoeit is het funest.

ik moest hem wel drie keer ;lezen.....:D

:koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back