PietjePieter
pieterend lid
junotje space echo... lekker hoor!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ziet er al goed uit Jos! Nu alles zo houden en niets meer in de verkoop doen en weer iets willekeurigs kopen en weer verkopen met dik verlies! Succes ermee! Mooi nieuw begin.

nu het voetbal zo in de gaten wordt gehouden, schijn je in china en singapore al te kunnen inzetten op wat er het eerst vertrekt of bijkomt in de wah studio.

ziet er mooi uit Phochos! Wat is die PSR 36 onder de Yamaha CS6x, is dat met FM? Ziet er een beetje uit als een Chroma Polaris synth met die turquase knopjes
Ik wed op een Yamaha PSRDJX1 die hier al een tijdje gereserveerd voor phooch staat![]()

Ziet er al goed uit Jos! Nu alles zo houden en niets meer in de verkoop doen en weer iets willekeurigs kopen en weer verkopen met dik verlies! Succes ermee! Mooi nieuw begin. Niet mijn keuze van synths, maar jij kan er wonderen mee hebben we in het verleden wel gezien!
Agreed, en Phochos, het ziet er mooi uit, ik weet zeker dat als je klaar bent met het aansluiten van de gear zul je weer genieten![]()

Jazeker, ga dan beginnen aan de projecten die ik wilde gaan opnemen (After The Fire en Evolution - The Creation Of Planet Earth). Wordt veel sequencerwerk erbij.![]()

Volgens mij heb je nog niet eerder zo'n mooie collectie bij elkaar gehad of wel phochos? Als je slim bent houd je je studio en geldzaken gescheiden als dat mogelijk is. Zou zonde zijn om dit weer weg te moeten doen. Mooi hok vol zo!