Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Eindelijk mijn 'nieuwe' WAH studio in Den Haag. En ja, ze zijn nog niet aangesloten, ben allang blij dat het nodige staat. Er komen nog een paar synths bij (Yamaha CS01, Yamaha DJX, Gem Equinox, Korg MonoTribe) dus die staan niet op de fotos.

Attachments

• DSC01544.jpg
    DSC01544.jpg
    64 KB · Bekeken: 104
  • DSC01545.jpg
    DSC01545.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 102
  • DSC01546.jpg
    DSC01546.jpg
    67,3 KB · Bekeken: 98
  • DSC01547.jpg
    DSC01547.jpg
    72 KB · Bekeken: 96
  • DSC01548.jpg
    DSC01548.jpg
    94,1 KB · Bekeken: 102
En nog maar een paar extra.

Attachments

• DSC01549.jpg
    DSC01549.jpg
    59,4 KB · Bekeken: 96
  • DSC01550.jpg
    DSC01550.jpg
    63,1 KB · Bekeken: 95
  • DSC01551.jpg
    DSC01551.jpg
    65,4 KB · Bekeken: 100
Ziet er al goed uit Jos! Nu alles zo houden en niets meer in de verkoop doen en weer iets willekeurigs kopen en weer verkopen met dik verlies! Succes ermee! Mooi nieuw begin. Niet mijn keuze van synths, maar jij kan er wonderen mee hebben we in het verleden wel gezien!

Ziet er al goed uit Jos! Nu alles zo houden en niets meer in de verkoop doen en weer iets willekeurigs kopen en weer verkopen met dik verlies! Succes ermee! Mooi nieuw begin.

nu het voetbal zo in de gaten wordt gehouden, schijn je in china en singapore al te kunnen inzetten op wat er het eerst vertrekt of bijkomt in de wah studio.

er staat volgens mij ook al iets meer dan aanvankelijk de bedoeling was, maar nou en - als jij er maar plezier in hebt Jos, op wat voor manier dan ook. het ziet er lekker ruim en netjes uit.
mooie spulletjes ook.

ziet er mooi uit Phochos! Wat is die PSR 36 onder de Yamaha CS6x, is dat met FM? Ziet er een beetje uit als een Chroma Polaris synth met die turquase knopjes :D

nu het voetbal zo in de gaten wordt gehouden, schijn je in china en singapore al te kunnen inzetten op wat er het eerst vertrekt of bijkomt in de wah studio.

Ik wed op een Yamaha PSRDJX1 die hier al een tijdje gereserveerd voor phooch staat :koffie:

ziet er mooi uit Phochos! Wat is die PSR 36 onder de Yamaha CS6x, is dat met FM? Ziet er een beetje uit als een Chroma Polaris synth met die turquase knopjes :D

Ik wed op een Yamaha PSRDJX1 die hier al een tijdje gereserveerd voor phooch staat :koffie:

De onderste is inderdaad een PSR36, maar die gebruik ik als masterklavier voor de Roland JV1080. De CS6X is in werkelijkheid een CS2X. De DJX moet nog komen, die ga ik nog bij Smackos halen.:D

Ziet er al goed uit Jos! Nu alles zo houden en niets meer in de verkoop doen en weer iets willekeurigs kopen en weer verkopen met dik verlies! Succes ermee! Mooi nieuw begin. Niet mijn keuze van synths, maar jij kan er wonderen mee hebben we in het verleden wel gezien!

Agreed, en Phochos, het ziet er mooi uit, ik weet zeker dat als je klaar bent met het aansluiten van de gear zul je weer genieten :okdan:

Agreed, en Phochos, het ziet er mooi uit, ik weet zeker dat als je klaar bent met het aansluiten van de gear zul je weer genieten :okdan:

Jazeker, ga dan beginnen aan de projecten die ik wilde gaan opnemen (After The Fire en Evolution - The Creation Of Planet Earth). Wordt veel sequencerwerk erbij.:dj:

Ziet er goed uit Jos en een mooie verzameling Synths! Nu in ieder geval de rust bewaren om niet te gaan verkopen, dan heb je echt een vette verzameling en nog zoveel om te ontdekken!

Jazeker, ga dan beginnen aan de projecten die ik wilde gaan opnemen (After The Fire en Evolution - The Creation Of Planet Earth). Wordt veel sequencerwerk erbij.:dj:

En de titel van Evolution moet zijn The History Of Planet Earth.:D

Volgens mij heb je nog niet eerder zo'n mooie collectie bij elkaar gehad of wel phochos? Als je slim bent houd je je studio en geldzaken gescheiden als dat mogelijk is. Zou zonde zijn om dit weer weg te moeten doen. Mooi hok vol zo!

En ga vooral sparen Jos.. Op die manier moet je niet weer alles wat je hebt verkopen wat je hebt als je scootmobiel of wasmachine kapot gaat. Dan kan je lekker blijven genieten van je gear. Je hebt nu genoeg gear!

om bass te jennen
dit is niet thuis :D

Attachments

• studio1.jpg
    studio1.jpg
    20,6 KB · Bekeken: 96
  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    40,4 KB · Bekeken: 95
  • studio3.jpg
    studio3.jpg
    58,5 KB · Bekeken: 93
  • studio4.jpg
    studio4.jpg
    58,4 KB · Bekeken: 91
  • studio5.jpg
    studio5.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 94
aldus

Attachments

• studio6.jpg
    studio6.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 96
  • studio7.jpg
    studio7.jpg
    33,6 KB · Bekeken: 96
  • studio8.jpg
    studio8.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 91
  • studio9.jpg
    studio9.jpg
    37,3 KB · Bekeken: 100
  • studio10.jpg
    studio10.jpg
    28 KB · Bekeken: 98
Volgens mij heb je nog niet eerder zo'n mooie collectie bij elkaar gehad of wel phochos? Als je slim bent houd je je studio en geldzaken gescheiden als dat mogelijk is. Zou zonde zijn om dit weer weg te moeten doen. Mooi hok vol zo!

Dat ga ik nu ook doen. Ik heb een budget-beheerder naast me die me helpt met geldzaken. En ik heb een behoorlijk bedrag op een extra spaarrekening staan voor noodgevallen, daar kan ik niet zo makkelijk aan komen en moet via de budget-beheerder worden aangevraagd.
Dus heb het nodige geleerd in de laatste 7 maanden bij mijn broer thuis en dankzij de professionele hulp die ik krijg.
Voel me ook een stuk zekerder en veel minder gestressed nu. Daarnaast heb ik nu een mooi paleisje als huis gekregen en dat ga ik zo mooi behouden.
En ik doe niets meer weg, zoals gezegd komt er nog wat bij en dan houd ik het voor gezien.

enzo

Attachments

• studio11.jpg
    studio11.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 97
  • studio12.jpg
    studio12.jpg
    46,8 KB · Bekeken: 96
  • studio13.jpg
    studio13.jpg
    22 KB · Bekeken: 102
  • studio14.jpg