Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
mooi zo was tijd ook want het werd echt ooooersaai hier zonder Phooch posts het leek gvd wel een EO jongerendag meets avrobode bejaarden bingo met Fred Oster (en niet Hans van der Togt want die is cool)

Veel nieuwe tracks gemaakt in die 2 maanden?

Een stuk of vier.

attachment.php

Ah , heb je hem eindelijk.
Binnenkort maar eens een "snippet " van je beluisteren ;)

@Ronegen, mooie (nieuwe) analoge synths! Ik wil ook graag een echte analoog kopen. Ik ben erg benieuwd welke je van de drie kiest als je er maar 1 zou mogen houden.

@Phochos, hoe bevalt de MC505, is het wat?

@Phochos, hoe bevalt de MC505, is het wat?

Ja, een wereldbak. Doe ik echt niet meer weg. Waanzinnige geluiden en mogelijkheden.:halleluja

Mijn wat uitgedunde studio, met dit ga ik de nieuwe projecten Micro Macro-The Sequel en The Somnium opnemen.

Attachments

• DSC02191.jpg
    DSC02191.jpg
    80,9 KB · Bekeken: 85
  • DSC02192.jpg
    DSC02192.jpg
    74,5 KB · Bekeken: 80
  • DSC02193.jpg
    DSC02193.jpg
    61,5 KB · Bekeken: 84
  • DSC02194.jpg
    DSC02194.jpg
    81 KB · Bekeken: 82
mooi zo was tijd ook want het werd echt ooooersaai hier zonder Phooch posts het leek gvd wel een EO jongerendag meets avrobode bejaarden bingo met Fred Oster (en niet Hans van der Togt want die is cool)

Ik ben daar wel eens binnen gelopen omdat men dat heel slim samen in een gebouw had gestopt met de Highlife beurs..... kei gezellig man :D

het is hier ook behoorlijk saai zonder Raphie's posts

Mijn wat uitgedunde studio, met dit ga ik de nieuwe projecten Micro Macro-The Sequel en The Somnium opnemen.

De Korg Microstation is inmiddels verkocht en naar synthforumlid Scubamaster gegaan.:D

Oh, ik dacht dat hij definitief in de studio bleef.

Ja, maar vanwege reparatiekosten van de brommobiel moest ik toch nog wat verkopen.

Kleine update. Er staat genoeg rommel in een ander kamertje (de dingen die ik niet meer zo vaak gebruik: DJ spul, drumcompu's etc etc.), maar dat geloven we wel.

Attachments

• hok.jpg
    hok.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 86
Binnenkort verhuizen, maar toch nog maar n foto posten van de oude studio. HEEL veel leuke platen gemaakt hier, maar t word er alleen maar NOG beter op....

Attachments

• foto studio.jpg
    foto studio.jpg
    56,4 KB · Bekeken: 81
Is dat een Casio naast die koffiemok? :D

:D Jij bent echt te grappig soms :mega:

Zijn dat nou stoeptegels onder die monitoren of wil ik dat nou zien??
'k Had 'n tijdje terug 'n paar klinkers gebruikt om de juiste luisterhoogte te bereiken.. creatief en doeltreffend :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back