Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D Jij bent echt te grappig soms :mega:

Zijn dat nou stoeptegels onder die monitoren of wil ik dat nou zien??
'k Had 'n tijdje terug 'n paar klinkers gebruikt om de juiste luisterhoogte te bereiken.. creatief en doeltreffend :)

Ja, dat zijn gewone stoeptegels. Werkt PERFECT, en goedkoper kun je geen speakerstatieven voor zware speakers maken. (let u vooral wel even op dat de vloer zoveel gewicht aan kan! ervaring.....)

:biertje:

Hé jongens, krijg we nog wat fotos te zien!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, wiebelt wel n beetje, maar ja...

@Phochos: zat nog te wachten op nieuwe foto's van jou tijdelijke-final-DAW-NAW-BHV-tussendoor studio!

Attachments

• Studio1.jpg
    Studio1.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 76
Okee, hier de fotos van de WAH studio en de Living Reum Studio (bij de laatste komt nog een Boss BX400 mixer binnen).

Phochos

Attachments

• DSC02203.jpg
    DSC02203.jpg
    76,8 KB · Bekeken: 75
  • DSC02204.jpg
    DSC02204.jpg
    63,8 KB · Bekeken: 80
Ja, dat zijn gewone stoeptegels. Werkt PERFECT, en goedkoper kun je geen speakerstatieven voor zware speakers maken. (let u vooral wel even op dat de vloer zoveel gewicht aan kan! ervaring.....)

Stoeptegels... dat is toch nogal nauw voor zulke beren van Westlakes?
Ik spreek ook uit ervaring ;).
Heb voor de mijne speciaal statieven laten lassen die netjes over m'n Studer passen :eureka:.

Cheers,
Exo. :mega:

Wat is er gebeurd met die recreation of the world of wat was het album?

Die is gecancelled, was wat dubbelop en heb in het verleden al eerder zoiets gedaan. Vond de opvolger van Micro Macro wat leuker.

Phochos

En weer wat nieuwe spullen!

Nog een constructie bouwen zodat de juno wat schuiner staat zodat ik die makkelijker kan bedienen..

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Attachments

• IMG_3090.JPG
    IMG_3090.JPG
    142 KB · Bekeken: 76
  • IMG_3124.JPG
    IMG_3124.JPG
    152,9 KB · Bekeken: 84
  • IMG_3058.JPG
    IMG_3058.JPG
    177,3 KB · Bekeken: 76
Mooi hoor, mijn studio bestaat uit een sampler en een zwikkie platen dat zal ik jullie besparen. :D

thanks heren, dit is zo'n gevalletje 50/50, ik zag ergens een meubel online, toen dacht ik zoiets is perfect.....omdat ik een mpc gebruik moet die zowiezo voor me staan, maar mijn basis synth ook. en dan beginnen de problemen....vind dan maar eens een meubel die dat heeft. lijkt simpel. anyway, heb een djmeubel bouwer de uitdaging gegeven en wat maten...dit is het resultaat geworden. custom dus. kosten +/- 1200 euro voor het hele meubel. incl ingebouwde 19''racken en kabelgootjes

Bij deze mijn piccies van mijn studio setup incl. dj controller op een zelfgemaakte stand ....waardoor ik het makkelijk om kan bouwen van produceren naar draaien....:)

Attachments

• DSC06343.jpg
    DSC06343.jpg
    47,1 KB · Bekeken: 77
  • DSC06338.jpg
    DSC06338.jpg
    83,8 KB · Bekeken: 82
  • DSC06342.jpg
    DSC06342.jpg
    87 KB · Bekeken: 79
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.