Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deutsche gruntlichheit! Komt van Nederlandse omroep

12316wk.jpg

Very nice Liquid :D
Een M15 mkII neem ik aan?

Jawohl!

MEGA! :P :okdan: 8~

50 kilo dat ding, heb een mooie hap uit de muur aan de trap.

Ja maar hij heeft nog een service beurt nodig, heb hem goedkoop kunnen krijgen,
ziet er ook wat ruw uit, maar dat heb ik graag. Ik zie het als een gehavende battle relic. 8D

Binnekort Kraftwerk'esque geluidjes ermee opnemen. Fahren auf der autobahn na schön.

50 kilo dat ding, heb een mooie hap uit de muur aan de trap.

Ja maar hij heeft nog een service beurt nodig, heb hem goedkoop kunnen krijgen,

Ik ken dat ook.... m'n A80 weegt 84 kg... en dat was sleuren om met 2 naar boven te krijgen op een trap die net 2 cm smaller was dan de recorder... :stupid
Om maar te zwijgen van m'n A800 die ik in 5 grote stukken moest demonteren om deze naar boven te krijgen... 343kg...8D

Was het wel goed om je machine reeds boven te zetten als ie nog een service beurt nodig heeft?
Stel dat ie nog even de deur uit moet?

Cheers,
Exo. :mega:

Ik ken dat ook.... m'n A80 weegt 84 kg... en dat was sleuren om met 2 naar boven te krijgen op een trap die net 2 cm smaller was dan de recorder... :stupid
Om maar te zwijgen van m'n A800 die ik in 5 grote stukken moest demonteren om deze naar boven te krijgen... 343kg...8D

Was het wel goed om je machine reeds boven te zetten als ie nog een service beurt nodig heeft?
Stel dat ie nog even de deur uit moet?

Cheers,
Exo. :mega:

Goh, hij heeft een kleine service beurt nodig heb ik me weten te zeggen. Hij heeft lang stil gestaan, dus er zullen misschien wel wat onderdelen moeten vervangen worden. Hij komt van een handelaar die er met passie mee bezig is, hij kent z'n spul. Ik kom er ook zo heel duur aan uit, kan oplopen tegen wat ik hem heb moeten betalen. Wat niet al te veel is. Vind dat net leuk, scheelt iets mee. Effe laten fixen.84

84 KILO, jezus. beter door het raam ofzo :p

Erg mooie verzameling BrooklynKees en een mooi lijntje Roland klassiekers zo!

Dank je! Binnenkort nog eens wat andere effecten erbij kopen en nog een moderne synth erbij, six trak laten servicen, evenals de axxe. Blij dat de spullen nu allemaal weer aangesloten zijn. Hoort nog een 2e TB bij, maar die is van mijn broertje en die heeft hem nu thuis staan voor nu even.

Jeetje....dat is een mooie verzameling zeg.
Daar zou ik niet direct bij denken "laten we dat maar weer aan aansluiten" ofzo :D:D

Thanks. :) Ik was een aantal jaar met een andere hobby bezig en mijn interesse in muziek maken was op dat moment even wat minder ook. Vandaar de maar weer aansluiten opmerking :D Blij dat ik het niet verkocht heb allemaal en juist weer wat erbij heb gekocht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back