Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jeez, sorry hoor. Ik wist niet dat als mensen vragen stellen over foto's die ik post en daarop vervolgens netjes antwoord geef als off topic wordt beschouwd. Nogmaals excuses.

Jeez, sorry hoor. Ik wist niet dat als mensen vragen stellen over foto's die ik post en daarop vervolgens netjes antwoord geef als off topic wordt beschouwd. Nogmaals excuses.

Wordt het ook niet (voel je niet op de vingers getikt - al komt dat wat slecht over als je alleen tekst kunt gebruiken) - alleen heeft deze thread de neiging om veel tekst en minder plaatjes te hebben.

Verder is het als je 3 mensen quote het een betere optie om de quotes in 1 enkel bericht te zetten ipv 3 achter elkaar :)

Je hebt ook wel een punt, en ik begrijp het ook wel dat het niet de bedoeling is om overal uitgebreid op in te gaan. Vond de manier waarop het duidelijk gemaakt werd een beetje kort door de bocht, (NOU EN !!!!! En nu allemaal ontopic .... / NU WEER PICTS !!! ) aangezien ik de meeste mensen hier niet ken en wat actief meedoen betreft nog een beetje nieuw ben hier. Dan is het moeilijk om precies in te schatten of iemand iets post met een knipoog of dat het echt is om tegen het zere been aan te schoppen. Foto's staan ook niet zoals ik ze wou netjes onder elkaar. Nog een beetje kijken hoe dit precies zit voor mij op dit forum.

Iig het verzoek om wat te laten horen via pm gedaan, dus da's iig al niet hier gepost :D

m'n nieuwe monitoren:

Mooi!

Wordt het ook niet (voel je niet op de vingers getikt - al komt dat wat slecht over als je alleen tekst kunt gebruiken) - alleen heeft deze thread de neiging om veel tekst en minder plaatjes te hebben.

Verder is het als je 3 mensen quote het een betere optie om de quotes in 1 enkel bericht te zetten ipv 3 achter elkaar :)

Ik vind dat dit draadje soms nogal wat spastisch gemodereerd wordt, wat maakt het nou uit als er een aantal postings nav een plaatje volgen, ik stoor me meer aan het modereren (en de manier waarop) dan aan het aantal postings in de meeste gevallen in ieder geval.

Den Prophet heeft zijn plekje ingenomen!

1098430_10200278726842201_773232311_n.jpg

En de rest doet het ook nog...

1146632_10200278724682147_947005022_n.jpg

Het fijne van bas is dat het maar wat doet in je ruimte :)

En thanx Kees! Niet alles staat er op. De Linndrum staat op de grond en de 101 zit vol gaten in afwachting op pots voor een mod!

vcovca, wat voor mixer is dat?

Raphie, wat voor speakers heb je nu? niet meer tevreden van je B&W's? toch tof spul... :)

Mixer is een Crest Century GTX met 36 mono, vier stereo, acht subgroepen, acht auxen en acht aux returns.

Is de oude FOH mixer van Doornroosje. Ze heeft hier en daar wat aandacht nodig, en je moet niet boven de -5dB komen anders slibt ie dicht. Maar verder hou ik wel van d'r :D

Maar toch stond het zo beter. Maar ja, als je ergens live speelt en je moet de rommel inpakken is het terug plaatsen wel een dingetje meestal....

attachment.php

Morgen maar weer eens de zolder opkruipen......

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back