musicheaven
Ouwe rot
ja lijkt me niet zo evident 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Maar toch stond het zo beter. Maar ja, als je ergens live speelt en je moet de rommel inpakken is het terug plaatsen wel een dingetje meestal....
het zijn kleine speakers en er is een port vooraan/onderaan dus ik denk dat Raphie er niet echt veel last van zal hebben,met grotere speakers en port anders geplaatst verandert dat helemaal...
je aanname is onjuist, het maakt niet uitIk blijf het toch een vreemde setup vinden. Veel geld uitgeven aan speakers waar tijd en moeite is gestoken in afstraalgedrag door oa een netjes vlakke baffle, en er dan een -asymmetrisch- meubel half voor plaatsen. Dat vind ik een beetje zonde.
m'n nieuwe monitoren:
|
Bericht door een moderator:
|
|
|

zijn ook midfileld monitoren, de nearfields staan er tussen kan via de SSL A/B switchen, gaat primaBedoel je die vloerstaanders? Mooie speakers!. Maarre, staan die niet veeeels te ver uit mekaar om nog een beetje gelijkzijdige driehoek met je luisterspot te vormen?
Bericht door een moderator:
Houden we het on-topic? Als het niet eens bent met de manier van modereren mag je dat best met mij via PB bespreken of in het feedback forum melden. Maar iedereen kent de antwoorden zo onderhand wel toch?
De K&H's laten i.d.d. niet horen wat de S-3EX-QL (want zo heten ze eigenlijk) wel laten horen, de K&H's hebben minder resolutie, de B&W's hadden ook wel een hoge resolutie maar versmeerden meer, waardoor alles al mooi en hifi klonk. Deze units zijn zéér neutraal waardoor ik sneller beslissingen kan nemenVind je die K&H niet eerlijk genoeg of wat is de reden van toevoeging van een dergelijke set?