Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat is/wordt een ramp: kubus-achtige echo kamer :(

Full throttle.. nu pas deftig sparen voor instrumenten. Ben blij dat dit hoofdstuk af is.

2mgl15s.jpg

...wouw...

Bedankt mannen.

zijn dat de SSL 4000 broodjes van eBay?

Nee, zijn de 6000 die ze aanbieden geloof ik zelfs? Is toch van die Spanjaard he? Is een Calrec! Broadcasting mixer, heeft iets weg van SSL vanwege de IC's, alleen niet de prijs. EQ heeft veel weg van de E series! Lekker punchy en je hebt die instant Billy Idol brom op de basgitaar. Heb een C2 als mn mixbuss compressor.. Ja ben gek van SSL. Alleen niet van de prijs. Penny & Giles faders, de beste!

The poor man's SSL setup zeg maar. Heb geen klanten die ik wil imponeren dus..

Calrec valt toch in de categorie top notch als je het mij vraagt.
Die je het niet te kort door het "poor man's SSL" te noemen?

Ik weet de marktprijzen van vergelijkbare mixer van Calrec en SSL niet uit hoofd, maar als mij nu gevraagd wordt te kiezen voor SSL of Calrec zou ik niet meteen weten welke ik het liefst zou willen.

Calrec valt toch in de categorie top notch als je het mij vraagt.
Die je het niet te kort door het "poor man's SSL" te noemen?

Ik weet de marktprijzen van vergelijkbare mixer van Calrec en SSL niet uit hoofd, maar als mij nu gevraagd wordt te kiezen voor SSL of Calrec zou ik niet meteen weten welke ik het liefst zou willen.

Goh ja ze staan wel nek aan nek. Een Calrec die tegen 50 kanalen loopt betaal je snel tegen de 60000 euro. Dit is nu een "baby" Calrec van 12 kanalen, do the math! Je komt ze enorm zelden tegen wel, 't is een beetje een wormgat om een "high end" console aan te schaffen (ik haat die term) zonder je huis ervoor te verkopen. Heb er geluk mee gehad. Enigste manier is om je zo'n grote console te laten customizen. Dan heb je ook wat, dan zit je ook niet voor iets "beters" te kijken de hele tijd. Echt een tip voor mensen die high end summing mixers voor je DAW beu zijn. Koop zo'n oude tank. Heb je iets aan.

Gewoon het feit dat ze broadcasting mixers zijn, liggen ze niet ideaal in de markt voor de muziek industrie vanwege de routing.. maar daar vind je wel dingen voor als je wat van techniek kent.

Laatst gewijzigd:
update:

de X-patch er tussen uit, is door de inserts van de x-desk overbodig geworden
de TAD S-3EX monitoren voor midfield
de SVS PB12Plus vervangen voor SVS SB13 Ultra subwoofer

update:

de X-patch er tussen uit, is door de inserts van de x-desk overbodig geworden
de TAD S-3EX monitoren voor midfield
de SVS PB12Plus vervangen voor SVS SB13 Ultra subwoofer

Mooi Raphie, ik hoop dat de Klein & Hummels je goed gediend hebben!

slide2.jpg

1006135_526613030725297_779736449_n.jpg

549494_540512846001982_138862155_n.jpg

Compressor:
Avalon 747sp tube compressor
Black Lion Audio Diode compressor/limiter
Converter:
Lynx Hilo mastering grade ad/da converter
Eq:
Gyratech g14 parralel-passive tube equalizer, ultra clear sounding module.
Avalon 747sp tube compressor class a program equalizer
Monitoring:
Dynaudio bm6a x2
Dynaudio bm9s

Deze week de tafel aanpassen zodat ik de monitor uit de weg kan houden van de speaker (liggend in de tafel dus). Daarnaast wil ik daar tevens mijn interface daarin kwijt, én mijn gear. Word dus een mooie klus :D Daarnaast op zoek naar nieuwe speakers, maar daar neem ik as usual lekker mijn tijd voor ;)

Uuuuh... STUDIO foto heh, geen gear foto :P

Thanks. :) Ik was een aantal jaar met een andere hobby bezig en mijn interesse in muziek maken was op dat moment even wat minder ook. Vandaar de maar weer aansluiten opmerking :D Blij dat ik het niet verkocht heb allemaal en juist weer wat erbij heb gekocht.

kinderuh en hun autoos..

je kan beter synths verbouwen
:okdan:

Mixer is een Crest Century GTX met 36 mono, vier stereo, acht subgroepen, acht auxen en acht aux returns.

Is de oude FOH mixer van Doornroosje. Ze heeft hier en daar wat aandacht nodig, en je moet niet boven de -5dB komen anders slibt ie dicht. Maar verder hou ik wel van d'r :D

klinkt .. genoeg uitgebreid / fx / subs mogelijk ,... kost dat noe een crest ..[isdat van crest audio ] bets een +++ middle of / top merk toch ..:halleluja

love great .. ol & dirty , pa mixing tables .. oude k2 /k 4,s soundcraft ..

maar je moet onder de - 5db blijvuh .. ???
:bekdicht:

Dat is/wordt een ramp: kubus-achtige echo kamer :(

ja hoor heb je de .."kubus room "overgekocht;-]]

vette beats komen daaroow uitvoort ;-]
.dudio

wat pix geplakt ..anders krijgk op mn flikker ;
grote kitty freind .. die altyd in / op / of erby moet zijn ;-]
:engel:

Attachments

• HPIM4295.jpg
    HPIM4295.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 90