Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
met dank aan Pimpampeter

480-110.jpg

480-310.jpg

Ik dacht al dat het TL audio was aan de knopjes te zien, mooi hoor!
Ik ga m'n x-desk pimpen met een sloot lindell, begin met 12 eq's als ik er nog meer nodig heb weer een bakkie van 6 erbij en misschien ook nog een bakje met comps

Ja, maar wel lekker modulair, dus altijd wel weer in te passen, mocht ik nog weer eens veranderen

een TLaudio VTC,de volgende die ik binnensleur moet een SSL zijn..

als je voor een 4000 series ga, bereid je dan voor op een nogal forse recap klus...:D

:koffie:

@ Egres: Sorry dat ik off-topic ga wat betreft de remote controllert maar die tafel kun je echt niet omheen.. :D potver de potver.. wat een mooie tafel :{

Ben nu toch wel benieuwd naar wat je voor muziek maakt.. :)
Sorry mocht ik hier een track van jou hebben gemist.. maar eh.. zijn er tracks (door jou) mee gemixed die wij zouden kunnen kennen?

In het modulair subforum staat een link naar geluid,op de tafel heb ik nog niets gemixed omdat ik
niet zolang pas mijn nieuwe DAW heb (met multi-outputs) ,voordien mixte ik alles in de daw en trackte enkel via de tafel.De tafel heeft eigenlijk te veel channels maar ik heb hem heeel goedkoop kunnen kopen,
klinkt ook heel heel goed in tegenstelling tot de enkel bijna slechte reviews leesbaar op het net.
Gelukkig heb ik de tafel kunnen testen eens op een music fair 10j terug en wist dus dat deze internetpraat fout is,als ik hem te koop heb zien staan gelijk gekocht zonder na te denken.

j.baars -> die ouwe troep of ander stroomverslindende dino's moet ik niet hoor ;)

Mooi hoor Raphie, maar is de Nord weg?
Ja, die haalde het qua warmte / emotie niet bij de prophet. De p12 kan het kille van de nord ook heel goed, maar dan op een oberheim, waldorf achtige wijze.
Tevens kan die ook waarom ik de p08 had, warme brassy stabs en plucks.
De nord klonk in die hoek niet veel anders dan bijv Massive of een Virus

In het modulair subforum staat een link naar geluid,op de tafel heb ik nog niets gemixed omdat ik
niet zolang pas mijn nieuwe DAW heb (met multi-outputs) ,voordien mixte ik alles in de daw en trackte enkel via de tafel.De tafel heeft eigenlijk te veel channels maar ik heb hem heeel goedkoop kunnen kopen)

Heb je cloud gevonden ;) :mega:
Volgens mij staat er genoeg in jouw studio om aan te sluiten op dat teveel aan kanalen :{

jah der is nog ook de overkant dat niet zichtbaar is op de foto,mar dat ga ik voorlopig niet laten zien :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back