Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
@ Chinetti: Dat is gedaan met de horizontaal verstelbare drager.. http://dewinkelinrichter.nl/Interieursystemen/Elementsysteem/verstelbaredragers
Past op de standaard bouwmarkt profielen. Heb die aan weerszijden van de ruimte aangebracht en je kan zo dus altijd planken veranderen in hoogte of hoek.. :okdan:
Rechts onderaan (waar de Teisco op staat) zit de standaard bouwmarkt versie van 600mm. Daarboven een 400 en nog 2 x de 300mm versie van de verstelbare variant. :)

Zie tevens dit draadje

Ik wil de mijne wel verkopen trouwens....was ze vergeten om in het draadje te plaatsen waar ik mijn spullen verkoop. Vier palen met alles er op en er aan en verstelbare dragers, goed voor drie bij twee meter aan apparatuur. Dan hoef je dus per paal ook maar twee gaten in de muur te boren, alles netjes uit te lijnen ook op een oneffen vloer. En je kunt er als je wil nog zoveel ruimte achter laten dat je wat makkelijker met je kabels kunt werken.

attachment.php

mini-setupje, om even lekker te jammen... ben erg blij met mijn plek om zo'n mini-setupje neer te kunnen zetten...

Attachments

• mini-setup.jpg
    mini-setup.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 105
@bikkel en @chinetti, ik gebruik ook zo'n systeem van de winkelinrichter... zal ff wat meer foto's van de week maken van mijn studiootje... om een idee te krijgen... in bovenstaande foto zie je het een klein beetje...

@bikkel en @chinetti, ik gebruik ook zo'n systeem van de winkelinrichter... zal ff wat meer foto's van de week maken van mijn studiootje... om een idee te krijgen... in bovenstaande foto zie je het een klein beetje...

Ik heb volgens mij precies de zelfde palen hamerslag grijs en inderdaad destijds ook mijn stekkerblokken er met tie-wraps aan vast gezet. Super handig 8)

Maar geen kantelbare dragers genomen? Ik kan ook nog wel wat fotootjes zoeken maar volgens mij heb ik ze destijds al een keer hier neer gezet.

Tie-wraps was natuurlijk makkelijker en beter geweest, maar ik heb het op de Magyver manier gedaan met Duck-Tape ;)

Ik heb wel kantelbare dragers ook, maar bij alle twee mijn stellingen heb ik de onderste plank wel recht staan. Ivm monitoren aan de ene kant, en hierboven op de foto mijn eurorack kast. Die wil liever niet schuin staan...

Hier een overzichts foto...
attachment.php

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    37,5 KB · Bekeken: 87
jep... staat gewoon los op poten...
best wel ideaal... gewoon goede hardhouten planken... en dragers zijn er in 40 en 30 cm diepte...

Ik heb er niet eens over nagedacht het helemaal los te zetten maar het kan op zich wel. Je hebt verbindingsstukken tussen de poten en het gewicht is op zich goed verdeeld. Maar ik weet niet of er mensen per ongeluk een keer zijwaartse druk geven en wat er dan gebeurt.

@ Barn: Toen ik bij je was is het me geen seconde opgevallen dat jij ook diezelfde verstelbare dragers had.. maar ´k was natuurlijk veels teveel afgeleid door al dat moois ;)
Maar idd wel erg handig als je het vrij kan plaatsen. Geloof wel dat deze oplossing wat duurder gaat uitkomen maar ´t Is wel veel minder werk iig... :)

Laatst gewijzigd:
Barn, hoe ziet de basis er juist uit? En hoe stevig staat alles? Als je bv. op zo'n plank zou leunen, riskeer je dan van heel het rack om te kantelen of buigen de staven dan een beetje naar beneden ofzo?

Ik zou wel de zware dingen onderop doen, en je kan hem wel laten wiebelen, maar op-synth-spelende krachten kan ie prima aan... echt omval gevaar kan ik niet testen, aangezien beide stellages achter een bureau staan...

Het is niet mijn studio, maar mijn nieuwe synth hobby hoekje.
Alle synth gerelateerde gear hier heen verplaatst. Was van plan om 7 uur al de kabels aan te sluiten, maar heb de laatste 2 uur besteed aan het foto's op me computer krijgen van mijn waardeloze camera. Dus, nu aansluiten maar. :mega:
Edit; mooi ze zijn in eens op de kop, maarja beter dan dit krijg ik het niet sorry guys.

Attachments

• foto 2.jpg
    foto 2.jpg
    49,2 KB · Bekeken: 89
  • foto 3.jpg
    foto 3.jpg
    45 KB · Bekeken: 82
  • foto-17.jpg
    foto-17.jpg
    45 KB · Bekeken: 90
  • foto 1.jpg
    foto 1.jpg
    53,3 KB · Bekeken: 85
Cool, een ProTone! Super cool ding wel. Lekker om te layeren met een 101 ook wel.

Er loopt ergens een draadje op het forum over staand mixen. Op de kop lijkt me toch wel erg lastig :D

Ja erg minimalistisch, en op de kop mixen tja, een extra uitdaging.
Heb helaas geen SH-101, hier moet ik het mee doen :P
Vind de pro-tone wel een leuke bak trouwens, een van de weinige synths die ik niet heb verkocht.

MSK, wat is dat voor mixer? Ziet er Brits uit. Leuk hok!

De stukadoor is klaar met spuiten, zondag de boel weer optuigen
Zet ik ook weer nieuwe foto's neer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back