tb303 schema

op de tuneknop meet ik 5,3V kan ik dit verhogen tot zeg maar 12V zodat ie hoger kan? mn doepfer A-190 laat m wat laag en wil er minimaal een octaafje boven gaan zitten

edit:
ik snap dat het kan maar ik vroeg me af of t nog negatieve invloed kan hebben op de v/oct stemming

Laatst gewijzigd:
Hallo,
ik heb mijn zelfgecloonde 303 af hij heeft 2x16 channel cv bovenste rij 0 tot 5 volt met range wheel potm en onderste rij 0 tot 10 volt voor vco 4 of vcf cv , dat geeft een mooi effect en allerlei vcf modulatie mogelijkheden , instelbare 16 steps gating voor env gen , accent en slide uitschakelbare vco,s meerdere subs met saj 110 , :2 :4 en waveshaped :2 :4 een four knob rat enz ... P L Z check mijn pas geplaatste filmpjes op youtube.: tb 303 clone acid 2-4 oscillators first test voor meer info .

hoi
hij bestaat uit een basis van tb3030,tb303 ,en xoxbox dat heb ik samengevoegd tot een 303 clone met :accent decay, vca decay.vcf modulatie en 4 vco,s die met een 1-0-1 worden geschakeld en oldschool sequencer met schakelbare gating .

hallo .
mijn modulare 303 clone is af het filter klinkt naart mijn mening zeer goed zoals ze zeggen muddy.
hoe vinden jullie dat ie klinkt??
plz check mijn nieuwe filmpje op youtube , : arjan brink (kanaal) ,en dan het: motm tb 303 clone test modular

Back