ASUS P6T Deluxe moederboard GEZOCHT!

Status
Please reply by conversation.

Pimpampeter

Muziekfabriek
Het kan zijn dat het niet toegestaan is, dan moeten de mods de add maar verwijderen, maar ik zit met n probleem.

Mijn studio pc is ermee opgehouden, en ik zoek met spoed een ASUS P6T Deluxe (geen V2) moederboard.

Momenteel ligt de studio stil, en we zitten redelijk met de handen in t haar, omdat er niet meer geproduceerd kan worden op dit moment.

Kun je ons vooruit helpen? Mail me dan op info@strictlymusic.nl

Alvast bedankt!

Helaas zijn deze allebei niet geschikt. Het moet echt de ASUS P6T deluxe zijn, zonder extra toevoegingen.

Thanks voor het meedenken in ieder geval! Hopelijk vinden we nog iets.

Probeer eens op Tweakers.net, die hebben een vraag en aanbod-afdeling.

Mag ik een gokje wagen? Je had een OEM Windows licentie die het vertikt om te werken op een ander mobo?

T is meer dat mijn systeem dan geen herinstallatie nodig heeft. Maar zoals t er nu uit ziet, zullen we moegen toch een nieuw systeem moeten bouwen.... Helaas...

Die link die ik gaf is toch een Asus P6T Deluxe? Oke, 't is een V2, maar dat verschil is zo minimaal dat ik eigenlijk verwacht dat wanneer je het moederbord omwisseld de boe meteen weer werkt.

Die link die ik gaf is toch een Asus P6T Deluxe? Oke, 't is een V2, maar dat verschil is zo minimaal dat ik eigenlijk verwacht dat wanneer je het moederbord omwisseld de boe meteen weer werkt.

Dat is inderdaad een vraag die we bij Asus neer moeten leggen. Als dat namelijk niet werkt, zijn we nog verder van huis.

Voor de compatibiliteit zou het echt een standaard P6T deluxe moeten zijn.
Maar bedankt allen voor het meedenken :)

De kogel is door de kerk. We gaan nu een nieuw systeem bouwen, aangezien het te druk is om nog 2 dagen stil te liggen met de studio.

Iedereen onwijs bedankt voor het meedenken, ben blij dat er zoveel reacties zijn.

THANKS!

Slotje please!

Status
Please reply by conversation.
Back