Hallo mensen,
Even een waarschuwing en een tip voor wie momenteel de aanschaf van nieuwe Elektron spullen overweegt:
De firma Audiomensch / Dancepool in Duitsland biedt momenteel de Machinedrum en de Monomachine rack versie aan voor € 999 incl. btw per stuk! Omdat mijn maatje softtarzan de aanschaf van deze combi overweegt (en dan deze apparaten bij mij in de studio komt parkeren
!) is hij even gaan rondvragen of dit wel zuivere koffie is. Elektron claimt tenslotte altijd een zorgvuldig geselecteerd dealer netwerk te hebben, en daar horen vaak ook min of meer vaste prijsafspraken bij.
De uitkomst van het graafwerk is nogal verbijsterend: Audiomensch krijgt namelijk helemaal geen spullen meer van Elektron geleverd. Na aanhoudende klachten van klanten over Audiomensch, mensen die vooruit hadden betaald en met allerlei smoezen maandenlang moesten wachten op levering (Afgelopen winter: "De schepen vanuit Zweden zitten vastgevroven door de barre winter" en "Elektron reageert niet op onze e-mails") of betaald hebben en nog helemaal geen produkt hebben ontvangen, heeft Elektron de zaak van de dealerlijst gehaald. Elektron zegt dat het trouwens onmogelijk is om de Elektron produkten voor die prijzen nieuw aan te bieden. Vervolgens probeert Audiomensch nu de naam Elektron te beschadigen door te gaan prijsstunten met deze produkten, die ze dus helemaal niet kunnen leveren en vervolgens proberen ze ook Elektron als slechte leverancier te boek te zetten.
Maar ook nog even een bespaartip: op 01 mei a.s. komt Elektron met haar nieuwe prijslijst. Daarop zal de prijs van de nieuwe versie van de Machinedrum staan, maar ook zullen de prijzen van de andere producten verlaagd worden.
Even wachten dus met bestellen !

Even een waarschuwing en een tip voor wie momenteel de aanschaf van nieuwe Elektron spullen overweegt:
De firma Audiomensch / Dancepool in Duitsland biedt momenteel de Machinedrum en de Monomachine rack versie aan voor € 999 incl. btw per stuk! Omdat mijn maatje softtarzan de aanschaf van deze combi overweegt (en dan deze apparaten bij mij in de studio komt parkeren
!) is hij even gaan rondvragen of dit wel zuivere koffie is. Elektron claimt tenslotte altijd een zorgvuldig geselecteerd dealer netwerk te hebben, en daar horen vaak ook min of meer vaste prijsafspraken bij. De uitkomst van het graafwerk is nogal verbijsterend: Audiomensch krijgt namelijk helemaal geen spullen meer van Elektron geleverd. Na aanhoudende klachten van klanten over Audiomensch, mensen die vooruit hadden betaald en met allerlei smoezen maandenlang moesten wachten op levering (Afgelopen winter: "De schepen vanuit Zweden zitten vastgevroven door de barre winter" en "Elektron reageert niet op onze e-mails") of betaald hebben en nog helemaal geen produkt hebben ontvangen, heeft Elektron de zaak van de dealerlijst gehaald. Elektron zegt dat het trouwens onmogelijk is om de Elektron produkten voor die prijzen nieuw aan te bieden. Vervolgens probeert Audiomensch nu de naam Elektron te beschadigen door te gaan prijsstunten met deze produkten, die ze dus helemaal niet kunnen leveren en vervolgens proberen ze ook Elektron als slechte leverancier te boek te zetten.
Maar ook nog even een bespaartip: op 01 mei a.s. komt Elektron met haar nieuwe prijslijst. Daarop zal de prijs van de nieuwe versie van de Machinedrum staan, maar ook zullen de prijzen van de andere producten verlaagd worden.
Even wachten dus met bestellen !
Wel klote van die oplichters uit duitsland, het beste kan je elektron zelf even vragen hoe het zit, ik krijg bijna altijd binnen een dag response van elektron support.
jongens, deze Zweden.