• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vette hardware compressor + gates

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

artos

Stamgast
te koop vette compressor en 2 gates

Er is zeer weinig te vinden op het net over deze units. behalve over de compressor 2 draadjes op gearslutz waar hij wordt vergeleken als "tussen een ssl en een compex"

De stereo compressor bestaat uit een expander een compressor een de-esser en een limiter. En je kan kiezen tussen soft hard en medium Knee. Hij klinkt echt vet. Durf eens zou ik zeggen => 225 euro

Daarnaast uit dezelfde familie 2 gates. Wat betreft gates een van de betere die ik ooit ben tegengekomen. Je kan kiezen tussen een internal of external key (internal 2bands 25/50000hz en 25/4000hz), wat erg handig is als je bijvoorbeeld een snare gate. Verder Threshold/attack/hold/release en een Depth parameter. Er zit ook een ducking optie op, wat je als sidechain compressor kan gebruiken. Al met al hele vette units, zie foto's. 150 euro p/s of 275 voor 2.

Alles samen 450 euro.

Attachments

• foto(2).jpg
    foto(2).jpg
    29,5 KB · Bekeken: 54
  • foto(5).jpg
    foto(5).jpg
    57,4 KB · Bekeken: 45
  • foto(11).jpg
    foto(11).jpg
    56,3 KB · Bekeken: 54
  • foto(12).jpg
    foto(12).jpg
    59,6 KB · Bekeken: 50
Werd gevraagd voor fotootjes van de achterkant van de vu compressor.

Bij deze :)

Attachments

• foto(3).jpg
    foto(3).jpg
    34,9 KB · Bekeken: 45
  • foto10.jpg
    foto10.jpg
    35,6 KB · Bekeken: 45
De comressor en 1 gate zijn reeds opgehaald door een sympathiek forumlid.

Wat ik nu zeg zal een beetje raar vallen, maar ik doe het toch :)

Volgens mij heb ik me een beetje vergist in de prijs. Vooral bij het horen van de gates bedacht ik me dat ik nog nooit zo'n goeie heb gehoord. Het is ook echt een toneshaper met regelbare eq en sidechainmogelijkheden. Ik denk dat ik hem zelf hou tenzij iemand een zeeeer goed bod doet.

Voor 300 gaat ie weg, anders hou ik hem. wellicht in de toekomst nog eens voor een lagere prijs.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back