Hardcore Tracks

alexander1982

Stamgast
Goed begin!

Net binnen en al twee tracks. :)
Duistere nummers.

Misschien leuk om je even voor te stellen. :)

basis is al best aardig, zou zeggen ga lekker door met produceren en lusiter goed naar jouw voorbeelden en probeer
met luisteren erachter te komen hoe je dingen beter kan doen en al ;)

Ik zal me dan maar eerst ff. voorstellen, Alexander van Zijl uit Poeldijk (Westland), dat ligt tus tegen Den Haag.

Ik ben op vrij vroege leeftijd al in contact met muziek gekomen, al was het dan wel de gitaar op ongeveer 10 jarige leeftijd. Toen de gabber periode commercieel was hoorde ik eens een nummer van Neophyte, Get this Motherfucker en ik was gelijk verkocht, mijn basis ligt dan ook bij het music maker en gaande weg wordt ik steeds iets wijzer in de wereld die produceren heet. Ik hoop dan ook ooit nog een plaat uit te kunnen brengen.

Metatron->Ja daar zit ook meestal

In Zandvoort ben je niet meer welkom maar hier wel :)
Tis niet mijn stijl, klinkt wel goed.

120 Teletekst za 05 jul
********************************** 2/3
Kort binnenlands nieuws

ZANDVOORT In Zandvoort mag op openbare
feesten geen hardcore dansmuziek meer
worden gedraaid.Burgemeester Van der
Heijden vindt dat dergelijke muziek tot
agressiviteit leidt.Hij zegt met eigen
ogen te hebben gezien hoe de sfeer tot
vechtpartijen en drugshandel leidde.

In Zandvoort ben je niet meer welkom....

Het zijn ook van die debielen daar in de politiek, eerst niet meer roken en nu niet meer feesten, vind je het gek dat ze geen geld meer in de schatkist hebben. Alles waar ze geld aan verdienen verbieden ze.

Bedankt trouwens voor de reactie

de basis is er idd......het arrangement is okee....de shuffles met de kicks vind ik ook leuk...
maar het klinkt verder niet goed,helaas....probeer eens je tracks af te mixen zoals het klinkt op cd's....daar leer je een hoop van....
verder vond ik de synthgeluiden errug slap.....
ik zou zeggen verken de grenzen van je apparaten,rammen met die distortion,extremer filteren enz....

maar voojal doojgaan..:D

Ten eerste vind ik het echt de top dat je even de tijd neemt om naar mijn nummers te luisteren. Ik moet ook zeggen dat de nummers al vrij oud zijn. Ongeveer een jaar. Daarnaast zijn ze ook nog eens gemaakt met de music maker(?, de wat dat ken ik niet?)dus.........ik ben sinds kort bezig met reason 2.0 en dat bevalt me wel. ik zal snel weer eens wat nieuws hier neer gooien

Hoi Alexander,

Ik vind de shuffle op de beginbeats erg vet houd gelijk tempo erin,de synths zijn inderdaad wat slap.
Er zitten wel al wat leuke trucjes in de productie,melodietje is ook wel aardig.
Conclusie voor het mixen wat meer naar andere cd's luisteren met name voor het afmixen.
De hele track mag gewoon nog wat vetter, maar het is zeker al een goed begin

Muchos succesos:)

Weer een groot man die mij een handje help het kan niet op zeg. Ik neem ff. aan dat je feedback geeft op indiscreet sound, al zou het ook van toepaasing kunnen zijn op synthasitick, iedereen geval kan ik concluderen bij beide tracks het afmixen nog wat fouten bevat. (dat komt ook mede door mijn enorme 2 x 30 watt speakertjes naast mijn beeldscherm) Dus dan wordt het al wat moeilijker.

Iig, bedankt voor de feedback

Misschien overbodige tip, maar probeer je mix ook eens te checken op je koptelefoon en andere systemen,autoradio,stereo van je oma:D e.d.
Dan krijg je op een gegeven moment een gevoel hoe het bij jou moet klinken,goede speakers zijn altijd ok maar ik denk dat iedereen hier ook met hema-speakers begonnen is.

doe je best:okdan:

Hema speakers ? Neuh....zoveel geld had ik niet toen ik begon....;)

speakers :o:

man ik heb het de eerste 2 jaar met een koptelefoon moeten doen hahahaha ;)

(jaja weet het is een foute studentengrap ehehe)

Ik heb alleen de eerste geluisterd.. Synthastic of wat was het... GEmakshalve ga ik er even vanuit dat de 2e qua kwaliteit hetzelfde niveau heeft :)
In ieder geval zou ik de kick wat zachter zetten en minder reverb erop. Als er synths in het nummer voorkomen dan worden deze namelijk helemaal weggeduwd door de bassdrum, of zorg andes op z'n misnt dat reverb een stuk minder hoge tonen bevat, zodat de synths goed te horen zijn...

En die crashcymbal heeeeeelemaal op het eind MOET er gewoon uit :D :D :D
Verder succes ermee en welkom :)

Ik zat net ff. te kijken en ik heb zulke oude speakers staan dat er nog geenees een uit gaan op zit voor mijn koptelefoon, ff proberen in mijn geluidskaart

BigDplayboy-> bedankt voor je adviezen ik zal zeker meenemen in mijn volgende tracks en die crash op het eind die laat ik erin(LOL)

Origineel geplaatst door dione
Hema speakers ? Neuh....zoveel geld had ik niet toen ik begon....;)

sony, zonder amp. direct op de media vision pro audio 16 :)

Beetje offtopic maar toch:

Ben zelf aan het zoeken naar een AUDIOPHILE 2496 waveglider heeft er een paar over dus dat schilt al het een en ander. Nu nog een paar goeie monitoren. Heeft iemand daar nog een paar goeie ideen voor.

Ja, die hele dure zijn erg goed. Emmm, ik bedoel wat is je budget :D

Ga toch uit van 400 euro voor een paar actieve monitoren om mee te beginnen.

Back