Hardcore Tracks

Ik heb een vrij aardig budget, zo'n 500 euro schat ik, zou je misschien elke namen kunnen geven en/of enkele sites.

Je zou me daarmee een groot plezier doen

Origineel geplaatst door alexander1982
Ik heb een vrij aardig budget, zo'n 500 euro schat ik, zou je misschien elke namen kunnen geven en/of enkele sites.

Je zou me daarmee een groot plezier doen

500 euro, daar heb je wel een leuk setje mee. Maar je moet echt ff zelf gaan luisteren. Ik heb een voorkeur voor actieve speakers, omdat daar de versterker in de speakers zit en dus is afgesteld op de speaker.

Kijk bij Thomann.de welke studio speakers onder of nabij de 500 euro vallen (let op paar / per stuk verschillen) en ga luisteren bij een goed geoutilleerde zaak welke je het duidelijkste vindt en het beste frequentiebereik.

Da's op zich best moeiilijk omdat je geneigd bent dat paar te kopen wat het mooiste klinkt terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is.

Origineel geplaatst door alexander1982
Beetje offtopic maar toch:

Ben zelf aan het zoeken naar een AUDIOPHILE 2496 waveglider heeft er een paar over dus dat schilt al het een en ander. Nu nog een paar goeie monitoren. Heeft iemand daar nog een paar goeie ideen voor.

Hou ff het juiste forum in de gaten aub.
HEb je vragen, eerst ff in de zoekmachine kijken en kan je niets vinden het even in het jusite forum zetten.
Dat houd het overzichtelijk

Origineel geplaatst door metatron
Hoi kom jij toevallig van het MOH forum.8)

Ik geloof dat er in dit topic een hoop oud gedienden van het MOH-forum aan het woord zijn..... 8)

Origineel geplaatst door DizzleXia
Ik geloof dat er in dit topic een hoop oud gedienden van het MOH-forum aan het woord zijn..... 8)
Da's leuk, maar dit topic is al weer 2 jaar oud :bekdicht:

Jah haha .. ik was ook al aant kijke ..
Deze topic dateert uit 2003 ..

Off topic:
sinds wnnr bestaat Synthforum eigelyk?

Origineel geplaatst door Yoozer
Da's leuk, maar dit topic is al weer 2 jaar oud :bekdicht:

Vaag ik had em uit de lijst met nieuwe berichten gevist. Had alleen niet gezien dat de posts zo oud waren.:o:

Origineel geplaatst door D-Ranged
Worden hier echt nooit topic weggegooid eigenlijk?
Alleen die van PC vs Mac, analoog vs. digitaal, en "wat is een dongle".

Voor de mensen die het niet weten: het MoH-forum is niet meer.

Kijk eens op kraakpiep

Zelfde sfeer andere naam

Back