DjunaSaurus
Stamgast
Die 303 klinkt wel dik, welke effecten heb je daarvoor gebruikt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die 303 klinkt wel dik, welke effecten heb je daarvoor gebruikt?

Als ik van track wissel terwijl de tt midi sync is gekoppeld merk ik dat hij niet meer in sync is.
Sequencer software track wissellen bedoel je ?,
zegmaar pijltje naar boven of beneden in cubase.
Sommigge dingen moet je niet doen, sequencer software is niet bedoeld om de GUI te veranderen tijdens opname/optreden,
ook loop kun je beter niet aan hebben staan!.

Zat nog een beetje te mailen met Sébastien na aankoop van mn tt303 en vroeg of er al nieuws over de TT-606 is. Dit is zijn antwoord:
The Drum drone is finished and will be soon released, this devices is just great!
I can't give you more information on it for now, Cyclone analogic is very confidential before release their product.
Best regards,
Sébastien
www.cyclone-analogic.fr
Goed nieuws!!
Hoe bevalt de TT?

Heb je hem al? of is de nieuwe batch er nog niet?
Ik lees ook over nieuwe toestellen met al krasjes of een mindere afwerking. wiebelende knoppen etc.
Jij ook last van?
De cutoff pot heeft bijna helemaal opengedraaid een piepklein stukje waar je de as in de loper voelt 'pakken' maar dit is niet hoorbaar. Enkele druktoetsen moet je soms wat anders indrukken en ze voelen een heel klein beetje wobbly, net als de pots. Zolang je 'm niet als een peugeot 205 gti aftrapt gaat ie zeker een hele tijd mee!Heb 'm hier al een tijdje staan. Geen idee uit hoeveel stuks zo'n batch bestaat, stuk of 200 ofzo? Serienummer is een late 6700. Cyclone is niet de rechtstreekse bouwer, dat laat Rezonance labs in Taiwan doen. Cyclone is alleen distributeur. (met perfecte service en communicatie tho!)