Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet dat ik weet.Moog had toch ook een USB iets?
En feitelijk is natuurlijk elke hardware VA een "nep" controller, want ook bij die synths stuurt geen enkele knop echt het geluid aan, maar sturen ze alleen maar de software aan.
Maar heeft geen VSTi editor. Dus geen ITB oplossing.Roland Gaia doet audio over usb
novation remote werkt ook best aardig
Maar heeft geen VSTi editor. Dus geen ITB oplossing.
Niet echt, meer dan een ingebouwde audio interface is dat niet. Qua workflow is dat evenveel gedoe als de analoge output met een andere audio interface opnemen.maar blijkbaar dus wel audio over usb dus min of meer hetzelfde.
Het heeft zelfs nadelen! Je kan maar 1 ASIO driver tegelijk gebruiken - dus geen andere audio interface terwijl je die Gaia gebruikt.
Dat wist ik niet. Dus eender welke DAW in OSX kan een aantal (verschillende!!) audio interfaces tegelijk aanspreken via ASIO?Ja die beperking heb ik nooit begrepen. De Mac kan dat al jaren via bundled devices, dus blijkbaar is het puur een kunstmatige beperking dat ze onder Windows niet iets dergelijks hebben.