Nieuwe Track Look Again

Dr. Rinkel

Dr. Rinkel
Beste medeforumers,

Een tijd geleden heb ik een Duitse dame leren kennen via Soundcloud. We hebben samen een nummer gemaakt en dit is het resultaat:

Dr. Rinkel & She's excited! – look again
https://soundcloud.com/dr-rinkel/dr-rinkel-shes-excited-look

Ik ben wederom erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Dit zal waarschijnlijk niet het laatste nummer zijn dat we samen gaan maken dus jullie mening is zeer welkom!

Voor nu verder een heerlijk avondje toegewenst! :okdan:

Track is erg chill. Tekst is redelijk repetitief in het eerste stuk en niet bijster origineel. Dat alles een einde heeft, wist ik al en ik was het gedurende de track ook niet vergeten.

Ik prefereer het geheel ook zonder vocal. Maar goed, dat heb ik al snel.

Remake van Watch Again?

Het valt me op dat ze er heel af toe wel een klein beetje naast zit... Eerlijk gezegd vind ik hem zonder vocals beter.

Ja klopt, inderdaad een remake van Watch again. Zonder vocals beter ja? Das dan een compliment voor mij. Ik zal het haar zeggen dat ze er af en toe naast zit, nu maar afwachten hoe het valt. Bedankt voor je reactie! Moet zeggen dat ik er zelf ook erg aan moest wennen. Je deelt je nummer en dan is het maar de vraag wat er van genaakt wordt. Dit is dus het product. Vind het zelf wel erg leuk om iemand op mijn eigen nummer te horen zingen.

Altijd leuk om te zien wat een ander ermee doet. Laatst heb ik het ook gehad met Azzjemenou die een bass en een drum onder een track van mij gemaakt heeft. Boeiend om te volgen en leerzaam ook.

Like it.
Idd, de stem had gewoon een goeie coach nodig en zou op sommige momenten met net iets meer overtuiging moeten worden gezongen.
Maar om te zeggen dat het nummer beter is zonder... Nope !
(het kan zeker zonder, maja het kan ook zonder alles wat er in zit...)

Echt mooi chill nummer.Knap gedaan Rink !

Like it.
Idd, de stem had gewoon een goeie coach nodig en zou op sommige momenten met net iets meer overtuiging moeten worden gezongen.
Maar om te zeggen dat het nummer beter is zonder... Nope !
(het kan zeker zonder, maja het kan ook zonder alles wat er in zit...)

Echt mooi chill nummer.Knap gedaan Rink !

Bedankt voor je reactie, jammer genoeg heb ik maar weinig kaas gegeten van zang dus ik hoor dat soort dingen vaak niet. Ben er wel tevreden over.

Ik vind het een erg lekkere track! De zang is idd niet heel erg overtuigend, vooral solo. In de 'refreins' klinkt het beter. Misschien kan wat Melodyne helpen en dan dubbelen?

Ik was nog niet op de hoogte van Melodyne, net even een filmpje op youtube gekeken, mooi spul hoor! Ik zal de zangeres hier ook over vertellen. Ik houd haar sowieso op de hoogte van alle reacties. Bedankt voor de jouwe!

Leuk nummer! De zang mag blijven, af en toe klinkt ze wat onzeker maar niet storend, ik zou zo laten.

Melodyne kan helpen maar mijn advies: laat haar de opname opnieuw doen, het kost minder tijd dan de melodyne. Althans gebruik ik melodyne niet (meer)...

Back