mick Stamgast Lid sinds 26 januari 2012 Berichten 162 Locatie Berlijn 5 december 2012 #1 Aangezien ze niet meer nieuw te krijgen zijn, heb je een Soundbite Pro te koop, of ken je iemand die er vanaf wilt, let me know! http://www.redsound.com/products/SoundBITEPro.html
Aangezien ze niet meer nieuw te krijgen zijn, heb je een Soundbite Pro te koop, of ken je iemand die er vanaf wilt, let me know! http://www.redsound.com/products/SoundBITEPro.html
Krek Jungle of Wires Lid sinds 13 oktober 2007 Berichten 2.453 Locatie Randstad 5 december 2012 #2 Ik heb geen soundbite pro, maar evt wel een XL die weg mag...
mick Stamgast Lid sinds 26 januari 2012 Berichten 162 Locatie Berlijn 6 december 2012 #3 Nee bedankt, ik ben echt opzoek naar de Pro variant.
M Mar Nieuwkomer Lid sinds 24 januari 2008 Berichten 3 9 december 2012 #4 Krek... Ik heb interesse in de XL. Wil je hem nog verkopen ?
M Mar Nieuwkomer Lid sinds 24 januari 2008 Berichten 3 12 december 2012 #6 Was ook op zoek en heb er twee gevonden. Er komt nu een pro uit Canada mijn richting op. De ander is te koop in Frankrijk en moet 230 kosten. Verzenden naar Nederland is volgens aanbieder 15 euro met T&T. Als je interesse hebt kan ik je de gegevens emailen en kan je contact opnemen.
Was ook op zoek en heb er twee gevonden. Er komt nu een pro uit Canada mijn richting op. De ander is te koop in Frankrijk en moet 230 kosten. Verzenden naar Nederland is volgens aanbieder 15 euro met T&T. Als je interesse hebt kan ik je de gegevens emailen en kan je contact opnemen.
mick Stamgast Lid sinds 26 januari 2012 Berichten 162 Locatie Berlijn 12 december 2012 #7 Mar schreef: Was ook op zoek en heb er twee gevonden. Er komt nu een pro uit Canada mijn richting op. De ander is te koop in Frankrijk en moet 230 kosten. Verzenden naar Nederland is volgens aanbieder 15 euro met T&T. Als je interesse hebt kan ik je de gegevens emailen en kan je contact opnemen. Zie meer... Heel graag Mar! Dat zou super zijn!
Mar schreef: Was ook op zoek en heb er twee gevonden. Er komt nu een pro uit Canada mijn richting op. De ander is te koop in Frankrijk en moet 230 kosten. Verzenden naar Nederland is volgens aanbieder 15 euro met T&T. Als je interesse hebt kan ik je de gegevens emailen en kan je contact opnemen. Zie meer... Heel graag Mar! Dat zou super zijn!
mick Stamgast Lid sinds 26 januari 2012 Berichten 162 Locatie Berlijn 30 december 2012 #8 Gevonden dus topic mag op slot, nogmaals bedankt Mar!
M Mar Nieuwkomer Lid sinds 24 januari 2008 Berichten 3 30 december 2012 #9 Dus je hebt hem ontvangen ? Mooi. De mijne moet nog van Schiphol naar hier komen. Hopelijke gaat dat dinsdag gebeuren. Veel plezier ermee !
Dus je hebt hem ontvangen ? Mooi. De mijne moet nog van Schiphol naar hier komen. Hopelijke gaat dat dinsdag gebeuren. Veel plezier ermee !
mick Stamgast Lid sinds 26 januari 2012 Berichten 162 Locatie Berlijn 30 december 2012 #10 hij is niet voor mezelf, was er voor een vriend naar op zoek Hij heeft hem gister binnen gekregen, maar is er nu al helemaal weg van. Veel plezier met de jouwe!
hij is niet voor mezelf, was er voor een vriend naar op zoek Hij heeft hem gister binnen gekregen, maar is er nu al helemaal weg van. Veel plezier met de jouwe!