Christmass remix

Nog ff: "mooi laten klinken" is duidelijk voor jou geen kinderspel, of je nou 3 maand of 30 jaar bezig bent maakt niks uit dat zijn alleen maar excuses voor je eigen tekortkomingen. Omarm het en werk eraan.

Ook nog ff over muzieksmaak. Daar mag iedereen gelukkig voor zichzelf over beslissen, daar is ook geen feedback opgegeven. Ging puur over de presentatie van je product, extreem slecht gemixed en waardeloos gearrangeerd, als een idee 40 keer plakken. Dat is toch geen track man? Kom op.

Als laatste nog ff over de muziekstijl, jij denkt dat je met een dutchhouse samplepackje, feest toeter en Pittbull accapella "the shit" in je handen hebt. Laat "the" weg en je hebt nog gelijk ook. Niet om de muziekstijl, maar omdat je denkt dat je met een loop en een lead en een vocal een track hebt.

Als allerlaatste puntje: als je nou jouw track afspeelt naast een echte Pitbull track, hoor je dan zelf het verschil niet ?!? Daar zou ik als eerste meer tijd in gaan steken.

E.e.a. Is NIET om je af te zeiken, als ik dat zou willen dan ging ik verder inhoudelijk op je track in.
Los van muzieksmaak, geef ik aan waar het aan schort, zodat je er iets van kan leren en misschien iets aan gaat doen. Qua stijl moet je gewoon lekker je eigen ding blijven doen, doe ik ook, daar hoeft niemand happy mee te zijn behalve jezelf, maar techniek en presentatie gelden voor alle genres en daar is nou juist bij jou de winst te behalen.

Het zou zo lullig zijn als iemand op je volgende klasseavond je track wil draaien en het klinkt voor iedereen alsof hun oren zijn dichtgeklapt

lol...

Back