Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat kon je ook al weer winnen? Ik zie dat de prijzenkast leeg is?
Heeft ie 2 standen? Ingedrukt en niet ingedrukt?
Indien niet, dan is het geen schakelaar maar een eenvoudige druktoets.
Geen onbelangrijk verschil lijkt me.

het is eigenlijk best een mooi knoppie....
maar goed, zo uit mijn hoofd...
ik dacht dat deze schakelaar verschillende funties had.
zoiets als 2x indrukken, en dan het midikanaal instellen via het toetsenbord...
maar precies weet ik het niet meer.
![]()

Je kan ook vanuit een daw een korte midi-opname verzenden waarin je enkele note-off-commando's weghaalt. Als je dit afspeelt zouden er sowieso noten moeten blijven hangen, door een druk op die knop zou dat dan moeten eindigen als het een 'panic button' is.Ach ja, weet je wat, we laten het zitten. Het doet niets aan de synth af maar ja, ik ben dol op knopjes en zeker als ze onbereikbaar en mysterieus zijn...![]()
Dan denk je volgens mij teveel aan een drukknop zoals bij een balpen met inderdaad 2 standen.VL7 schreef:een druktoets stuurt een schakelaar aan
Echt een drukker is ook een schakelaar. Maar goed, dat was het verhaal niet![]()
Bij schakelaar dacht ik spontaan aan zo'n staafje die je in 2 standen kan zetten dus je openingspost was al behoorlijk misleidend.
Eigenlijk weten we het nog steeds niet.
We weten het dus nog steeds niet.Niet alle schakelaars kennen slechts twee toestanden: er zijn ook keuzeschakelaars die op meerdere punten een verbinding kunnen maken.
Misschien, maar schakelaar is dus blijkbaar een generieke term voor vele soorten.
We weten het dus nog steeds niet.
Mijn vraag omtrent het aantal standen blijft dus nog steeds relevant.
Wat je ook kan doen uiteraard is aan je pc hangen en midi signalen meten.
Vast wel iemand hier die dat kan uitleggen. Deden we vroegah ook vaak op den atari vanwege die fck vertragingen van roland gear tov korg en yamaha.![]()

Wat een irritant item is dit zeg.
Die Atari's zijn wel leuk.