12-12-12 EBM

Bass

Gepokt en gemazeld
ik had nog een zanglijn erbij bedacht maarja ik kan niet zingen dus ja....

Veel luisterplezier en commentaar is welkom :)

Attachments

• 12122012.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 60
Leuk wel, maar die reverb op kick en snare ;{

En de meeste zang in dit genre is m.i. vreselijk, dus leef je uit ! :mega:

...auw....dat cheezy geluidje na de break doet de EBM vibe behoorlijk de das om voor mij : )

verder super lekker, en EBM is toch ook 90s 80s dus lekker veel reverb op die drums.

je moet echt serieus op zoek naar een EBM zanger of zangeres om mee te werken.
daar zijn vast sites voor.

En de meeste zang in dit genre is m.i. vreselijk, dus leef je uit ! :mega:

Dat is wel erg kort door de bocht, in ieder genre vind je slechte zangers en zangeressen. Maar goed, smaken verschillen (gelukkig maar ;))

Over de track: hij komt niet echt tot leven voor mijn gevoel - misschien moet er wat meer pit in komen, bijvoorbeeld een stevigere baslijn. Snare klinkt wel lekker :)

hij moet ook niet tot leven komen, het is muziek voor mensen in het zwart :D

Haha :P

Maar meer pit of agressie zou wel helpen denk ik. Maar hé, het is maar een mening hè. De sfeer en reverb is er al, maar die agressie zou het net afmaken. Zoals dit - klinkt trouwens als een inspiratiebron van je ;):

...auw....dat cheezy geluidje na de break doet de EBM vibe behoorlijk de das om voor mij : ).

jamaar dat was nou juist de zanglijn, die moet moody ingezeurd worden haha

...joh, dit is best aardig ala Front242

Lekkuuuurrrr!

Alleen de bas is iets te prominent en verdwijnt dus de punch van de drums. Ik ben ook fan van het EBM-genre dus mijn complimenten.

En ja de zang is incidenteel bij dit soort tracks... Maar als je niet kunt zingen kun je misschien spreken (spoken word komt vaak voor in dit soort tracks)

Back