D DJ_IVI-R Ingeburgerd Lid sinds 16 mei 2007 Berichten 89 18 december 2012 #1 Ik ben zelf in het bezit van een paar/set perfecte Dynaudio bm6a mk2 monitoren. Aangezien ik verhuis naar een kleinere ruimte, zou ik mijn BM6a mk2 willen ruilen voor de dynaudio bm5a mk2. Bij interesse, stuur gerust een pm.
Ik ben zelf in het bezit van een paar/set perfecte Dynaudio bm6a mk2 monitoren. Aangezien ik verhuis naar een kleinere ruimte, zou ik mijn BM6a mk2 willen ruilen voor de dynaudio bm5a mk2. Bij interesse, stuur gerust een pm.
FLOU242 WYHIWYG Lid sinds 3 januari 2003 Berichten 384 Locatie ten zuiden van Antwerpen 18 december 2012 #2 Hallo, Ik heb destijds de genelecs 8020B van jou gekocht. Misschien heb ik wel interesse om de Dynaudio's van je over te nemen. Wat vraag je er voor ? Zijn ze nog in goede staat ? En in orde ? Laat maar weten. Groeten. Pierre
Hallo, Ik heb destijds de genelecs 8020B van jou gekocht. Misschien heb ik wel interesse om de Dynaudio's van je over te nemen. Wat vraag je er voor ? Zijn ze nog in goede staat ? En in orde ? Laat maar weten. Groeten. Pierre