K station in huis

Origineel geplaatst door Maleh
i know, maar dan nog vindt ik um vrij onduidelijk en zacht.. kan natuurlijk ook aan mn MIC liggen.. maar toch, ik moet gewoon ff op zoek naar de beste instelling dr voor.. en vd vette robot voices dr uit zien te krijgen.. helaas krijg je denk ik niet die soundwave(transformers) stem dr uit..

ik neem aan dat je wel een mic-preamp gebruikt he? anders werkt het idd niet

Heb ook sinds gisteren een K in huis. Inderdaad erg cool... met die vocoder (werkt prima bij trouwens, geen problemen mee gehad) kan ik eindelijk wat nummers opnemen die ik al heel lang in gedachten had. Have fun...

:) gefeliciteerd.
Top apparaat man!!
Was gisteren bezig met 't beest, sta toch iedere keer weer versteld hoor.
Dit is toch wel een heel goede aankoop geweest, en dat voor weinig geld.

ik heb een v station is het dan nog de moeite om een k-station of een ks rack te kopen ??
heb ze nog niet naast elkaar gehoord dus ???maar als de v station bijna zo goed is als de rest dan kan ik beter iets anders kopen nord lead of micro korg
:maffia:

Origineel geplaatst door borrax
ik heb een v station is het dan nog de moeite om een k-station of een ks rack te kopen ??
heb ze nog niet naast elkaar gehoord dus ???maar als de v station bijna zo goed is als de rest dan kan ik beter iets anders kopen nord lead of micro korg
:maffia:

K-station == V-station == A-station. Alleen andere verpakking. De KS-rack heeft nog wel wat meer extra's (meer knopjes, 2 x zoveel stemmen, meerdere soorten filters dan lowpass), maar als je er een paar VST effecten achter hangt zou 't niet veel uit moeten maken, denk ik zo.

Back