Je koopt een museumstukje, 1400 euro om er naar te kijken.
Wat een nutteloze opmerking alweer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je koopt een museumstukje, 1400 euro om er naar te kijken.

Vind je? Is toch compleet gedateerd een 'originele' TR909. Er zijn vele betere alternatieven. Wat moet je nou met zo'n ding als je geen analoge mixer hebt? Je hebt krakende potmeters altijd en je kan ze nog niet eens besturen via MIDI. De sequencer, dat is het enigste echte pluspunt! Maar hoe wil je die nou integreren in een hedendaagse setup? Het is pure cult en de basis van een, toen nieuwe, muziekstroming. That's it! Gewoon gaaf om naar te kijken.
Welk alternatief? Gelul, als je het orginele geluid zoekt.
Nou en?
Als die jongen een TR909 wil die jongen een TR909.

Vind je? Is toch compleet gedateerd een 'originele' TR909. Er zijn vele betere alternatieven. Wat moet je nou met zo'n ding als je geen analoge mixer hebt? Je hebt krakende potmeters altijd en je kan ze nog niet eens besturen via MIDI. De sequencer, dat is het enigste echte pluspunt! Maar hoe wil je die nou integreren in een hedendaagse setup? Het is pure cult en de basis van een, toen nieuwe, muziekstroming. That's it! Gewoon gaaf om naar te kijken.
Ja hallo, mag ik mijn standpunt verdedigen?
Is toch allemaal totaal niet relevant in een te koop gevraagd topic..
![]()

MIDI, je kan alleen maar de tonen genereren via MIDI, verder niks. En zonder een analoge mixer heb dan dus helemaal niks aan de MIDI want je kan geen gebruik maken van de aparte uitgangen.
Ik blijf me toch verdedigen even,
MIDI, je kan alleen maar de tonen genereren via MIDI, verder niks. En zonder een analoge mixer heb dan dus helemaal niks aan de MIDI want je kan geen gebruik maken van de aparte uitgangen.
Het was helemaal niet mijn bedoeling om dit topic zo te vervuilen, laat dat even duidelijk zijn aan iedereen.