Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

zit ook weleens te denken ja.. zou het echt beter zijn als je mogami of monster koopt en in je hele studio aanlegd? kost een paar ruggen aan kabels dan maar is het dan echt beter met de kabels die ik nu heb?
Als je het echt goed wil doen moet je denk ik alle registers open trekken. Dus, je moet een kooi van Faraday bouwen om alle ongewenste EM invloeden van buiten af te schermen. Geen idee hoe prof studio's dat oplossen trouwens..
Als je alles heb uitgezet in je huis en je heb de storing alleen al als je enkel een kabel inplugt komt het waarschijnelijk via de lucht binnen en heeft een netfilter waarschijnelijk dan ook geen zin.
Je kabel is dan de antenne, je zou idd andere kabels kunnen proberen, of zomaar een idee en geen idee of het werkt, probeer eens een ferrietkraal, die dingen die vaak om (PC)monitors kabels heen zitten en zet die aan de versterker kant om je kabel, probeer ook een lus, deze dingen zijn ook bedoelt als filter, baad het niet schaad het niet.....
Als je alles heb uitgezet in je huis en je heb de storing alleen al als je enkel een kabel inplugt komt het waarschijnelijk via de lucht binnen en heeft een netfilter waarschijnelijk dan ook geen zin.
Je kabel is dan de antenne, je zou idd andere kabels kunnen proberen, of zomaar een idee en geen idee of het werkt, probeer eens een ferrietkraal, die dingen die vaak om (PC)monitors kabels heen zitten en zet die aan de versterker kant om je kabel, probeer ook een lus, deze dingen zijn ook bedoelt als filter, baad het niet schaad het niet.....
ja volgens mij wel. Maar ik heb het probleem niet altijd. Ik hoor het wel in mijn computer nu. ga morgen alles los halen en dan een voor een aansluiten.Met lus bedoelde ik 2x door de kraal heen halen, maar het werkt?

Maar ik heb het probleem niet altijd. Ik hoor het wel in mijn computer nu. ga morgen alles los halen en dan een voor een aansluiten.