Een extra reisje met je vriendin of toch een nieuwe synth?

Een extra reisje met je vriendin of toch een nieuwe synth?

• Extra reisje

Stemmen: 4 100,0%
  • Nieuwe synth

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bazzie

No pain no gain
Mijn vriendin wilt de hele tijd eens een citytrip en of op reis gaan maar ik wordt daar zo moe van :Z :z . Ik vindt namelijk dat je je geld beter kunt besteden aan een synth. Maar zijn we allemaal niet zo'n freaks die zo denken? Erg lastige 'verslaving' als je het mij vraagt. Ben ik nu een egocentrische klootzak :? ? Of juist volkomen normaal :eureka: :engel: ? Wie herkent dit fenomeen ?

Waarom eisen vrouwen toch altijd zo een lastige behandeling ;{ =(. Iedereen heeft toch wel een hobby waar hij of zij wat geld in stopt? ..

als je er zo moe van wordt maak het dan gewoon uit is voor haar ook beter

Ik herken het, herinneringen kun je niet vasthouden en mee pielen, een synth wel :D Als je vriendin je lief is zou ik het misschien maar eens doen. Voor mij makkelijk zeggen misschien want ik ben van de koop verslaving af.

Je praat over twee problemen. Gevaarlijk dus! Je kunt zowel op reis gaan als een nieuwe synth kopen, beide om en om dus misschien?

Ik geef eerst een vooral de prioriteit aan mijn relatie, dan aan mijn werk-hobby. Dus eerder op reis gaan dan een nieuwe synth kopen, of sparen en later beslissen. Tenzij je bijna nooit op reis gaat dan wordt het lastig voor je vriendin, ze zou dus met een paar vriendinnen op reis kunnen gaan en het geld dat je voor jezelf uit zou besteden voor de vakantie, dan voor jezelf houden en een nieuwe synth kopen. Als jullie beiden maar gelukkig zijn.

Ik ben vaak op reis (zie "woonplaats"), en vind het heerlijk!

Neen neen, ik werk trouwens niet en studeer. Anders zou ik beiden zeker goed kunnen combineren. Een citytripje kan er wel van af tijdens pasen :okdan: !

als je er zo moe van wordt maak het dan gewoon uit is voor haar ook beter
da's wel een hele makkelijke en ook redelijk ego vanuit 1 persoon's standpunt bekeken...
dat zal dan ook wel de reden zijn waarom sommige mensen nog steeds alleen (willen) zijn...

maar als dat stedentripje vooral bestaat uit oeverloosch winkelen dan kan ik mij goed voorstellen dat je dan liever thuis zit te synthen :D

chill man effe steden trip met je vriendin, koop je synth toch gewoon 2 maanden later. Ik zie het probleem niet zo. Toen ik nog op school zat kon ik geen steden trip en geen synths betalen, pff was wel relaxed.

Weet je, dit is nogal een kansloos topic..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back