[vst] Juno 106 in vst vorm en gratis ook ;)

Origineel geplaatst door oli303
Waarom reageer je dan op deze thread?

Of wil je gewoon aan iedereen effe laten weten dat jij "zulke dingen" niet gebruikt?
Ben je misschien te goed voor "zulke dingen"???

Ja, absoluut, dat wilde ik even laten weten gewoon.

whehehe die bikkel toch :p

hallo ik ken wel de ReFX JunoX² v1.3 vst plugin. deze komt naar mijn smaak aardig dicht in de buurt hoor. ben benieuwd naar deze.

oops verkeerde post...delete plz moderator :)

Origineel geplaatst door 6 trak
synthedit maakt zeer waarschijnlijk geen gebruik van realtime oscs maar gewoon gesamplede waveforms, vandaar dat de snelheid beduidend hoger ligt dan bij reaktor ensembles... dus synthedit is dus eigenlijk 'nep' qua virtueel zeg maar...

hoe weet 6 dat allemaal zo zeker... octaafje gespeeld met kale sample en heb 'overgangen' gehoord... dus...

huh? de osc maakt gebruik van gesample waveforms?? hoe weet je dat? .... vriend van me kan zo een waveform programmeren waarom zou jeff m. dat niet kunnen en gesample waveforms voor de osc gebruiken....??

graag uitleg

mazl :peukie:

Ik vind er niks aan....

Krijg er ook geen leuke geluiden uit :confused:

De junoX2 vind ik velen malen beter:)

Origineel geplaatst door D-Ranged
Ik vind er niks aan....

Krijg er ook geen leuke geluiden uit :confused:

De junoX2 vind ik velen malen beter:)

Of wil je gewoon aan iedereen effe laten weten dat jij "zulke dingen" niet gebruikt?

Origineel geplaatst door 6 trak
synthedit maakt zeer waarschijnlijk geen gebruik van realtime oscs maar gewoon gesamplede waveforms, vandaar dat de snelheid beduidend hoger ligt dan bij reaktor ensembles... dus synthedit is dus eigenlijk 'nep' qua virtueel zeg maar...

hoe weet 6 dat allemaal zo zeker... octaafje gespeeld met kale sample en heb 'overgangen' gehoord... dus...

Hangt er toch vanaf welke module je gebruikt. Ik heb oa. een paar eigen moduletjes geprogrammeerd om golfvormen te genereren...

Maar nu ga je mij toch niet vertellen dat men in Reaktor een pure veeltermbenadering gaat gebruiken voor de sinus. In de meeste V/A en softsynths gebruikt men een gedetaileerde sinus-tabel. En als je die overgangen weg wil, zet je er gewoon een interpolatie-algoritme boven.

Origineel geplaatst door bikkel

Origineel geplaatst door D-Ranged

Begint m'n nu ook al discussies van een jaar oud verder te zetten???

Back