[Track] NOG meer vocalen...

Dobre

Ouwe rot
hier weer een song met dezelfde engelse dame als die 'demo met vocalen' van een tijdje terug...

*klik*

gear: d&r orion, drawmer 241, 251, e6400's, ms20, z1, juno106, jx8p, nordrack, logic audio met epv88 + evoc etc., akg 414 mic, focusrite voicemaster...en vast nog wat andere plugs en fx..

:P

Lekker man,

De track loopt lekker losjes wat echt een laidback feel geeft,beetje funk invloeden en de zang is lekker misterieus ingezongen.
Productie top, maar ik verwacht niet anders;)

Errug ok

Geweldige track echt heel mooi werk, 1 puntje van kritiek is dat de zangeres iets wat slist, probeer de zang eens door een d-esser heen te halen wordt het iets minder sisserig van. Verder TOP:halleluja :halleluja :halleluja

Groetjes Synthfreak

zooooooo heeee

zooooooo heeee

dees vink beter dan die andere hoor !

stemming klopt
psycho sex textis ook prima !!

en de geluiden zijn ook super !!

Hoi Dobre!

Geweldig goed nummer. Klinkt lekker modern. Goede sounds en uiteraard een goede mix.

Hoe lang duurde de opname sessie met de zangeres? Ben benieuwd

Groet Erik:okdan:

:) tenks allemaal,

ik zal nog even naar dat geslis gaan luisteren en misschien dat er nog wat dikte in kan, alhoewel ik dat beetje ingetogene wel leuk vind.
volgens mij kan er ook nog iets leuks gebeuren in die ritme-break....

en ik geloof dat de zangeres de tekst weer wil veranderen :frons: :confused: :erm:

en die claps gaan er niet uit hoor, hebben we uren voor in het zanghok staan klappen. :P

goed hoor
ik heb er geen verstand van ofzo, maar ik denk dat de hats nog wel wat feller/op hogere freq. mogen, dan wordt de mix echt helder

Koel dit. Vocals layeren is vet! Maareh, ik mis toch een beetje bottom-end. Een vette analoge synthbass, vetter als nu dus, en ook wat dieper met je drums.

En ja, geil gefluister over duipende sex... :okdan: :P

Origineel geplaatst door Almeros
Daar sluit ik mij bij aan!!

Dobre... heb je nog geen platencontract? :D :D :D Anders zou ik hem meteen gaan rondsturen jongen! Je hebt best talent 8D

stuur m anders ff naar pssst, misschien willen die m wel.... haaa ikke in een deuk liggen :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Almeros
Daar sluit ik mij bij aan!!

Dobre... heb je nog geen platencontract? :D :D :D Anders zou ik hem meteen gaan rondsturen jongen! Je hebt best talent 8D

geintje toch? ;)

klinkt leuk maar blijft *lang* niet zo hangen als die vorige vocale track voor een bepaalde dame..... kweetnie... ik zie dit niet de hitparade inknallen..meer een clubhitje misschien

Origineel geplaatst door olafmol
klinkt leuk maar blijft *lang* niet zo hangen als die vorige vocale track voor een bepaalde dame..... kweetnie... ik zie dit niet de hitparade inknallen..meer een clubhitje misschien

hij is inderdaad niet zo hitgevoelig. en clubhit...mwah denk ik ook niet, maar ik vind 'm persoonlijk wel doper...
de bedoeling is dat het een album-track wordt. :)

maar gaan we niet over die leuke geluidjes en opnamemethoden enz. discussieren? ;{

:P

Back