50 gratis vsti op DSK

Er lijken best leuke tussen te zitten! Jammer dat de lijst zo groot is 50 stuks! Hierdoor heb ik al meteen geen zin meer om ze uit te zoeken.

Ze zouden beter de beste eruit zoeken of een soort gebruikers voting systeem erin maken!

Er lijken best leuke tussen te zitten! Jammer dat de lijst zo groot is 50 stuks! Hierdoor heb ik al meteen geen zin meer om ze uit te zoeken.

Ze zouden beter de beste eruit zoeken of een soort gebruikers voting systeem erin maken!

Hang er wat van af wat je graag hoort en nodig hebt in je muziek; ik was heel blij een goede oude choir en oohs en aahs terug te vinden in Ethereal Padz 2. Ik mis soms wat jaren 80 en 90 klanken in FL10.

Wat is trouwens een synthedit?

Mvg
Kennet

Hang er wat van af wat je graag hoort en nodig hebt in je muziek; ik was heel blij een goede oude choir en oohs en aahs terug te vinden in Ethereal Padz 2. Ik mis soms wat jaren 80 en 90 klanken in FL10.

Wat is trouwens een synthedit?

Mvg
Kennet

Een programma om VST's mee te maken. Het is versimpeld zodat ook minder ervaren programmeurs of hobbyisten VST's kunnen maken. Ik weet niet of er nog ontwikkelingen zijn wat betreft SynthEdit (word al best wel een tijdje niet meer doorontwikkeld volgens mij), maar natuurlijk heb je ook alternatieven.

Volgens mij was de kritiek op SynthEdit dat het gelimiteerd en niet zo flexibel was in de mogelijkheden, of iets in die zin. Je kan dus een beetje verwachten dat dit 'nieuws' lauw word ontvangen.

Het is vooral ook zo dat synths gemaakt in synth edit over het algemeen allemaal hetzelfde klinken (een beetje plastiekerig) misschien is dat nu al wat verbeterd maar dat was toch zo toen ik nog veel free vsti's probeerde. En het interweb zit al vol met die free Vsti (waarvan er sommige echt goed zijn, maar vele ook heel slecht zijn)

Allemaal synthedit.....

nee hoor ik zie ook synthmaker plugs ertussen meestal high cpu vretende plugs

synthmaker heet nu trouwens flowstone

Back