m-audio delta 66 spdif?

soundmasters

Stamgast
hallo allemaal.

ik heb een m-audio delta 66 en wil een signaal uit laten gaan via analoog en digitaal. digitaal via de spdif voor de monitoren en analoog via de jack aansluitingen naar een versterker met subwoofer.
kan dat met deze kaart? het signaal via digitaal EN analoog naar buiten sturen.
alvast bedankt voor jullie moeite.

Da's afhankelk van de audio card zelf,
'k zou zeggen kijk eens in de manual, desnoods effe gaan kijken naar een download op hun website

Voor mijn hercules FW 16/12 cards gaat dat,
in een soort van rewire window dat bij de drivers of betere de mixer van de card, bij zit,

Nee dat doet een 2496 niet, als je spdif aanzet in de Maudiodelta software gaan de analoge outs
uit.
Staat ook in de manual van de 2496.
Groet
Frans
sorry ik kijk niet goed het is geen 2496 reageer te snel..

Dit lees ik in de manual. Gezien t feit dat er and/or. En of dus staat lees ik eruit dat het dus wel kan. Toch?

The Delta 66 Digital Recording System has a hardware digital audio mixer built into its PCI controller chip. It accepts digital audio streams from all hardware inputs and all outgoing software audio devices, mixes them with 36-bit internal precision and then provides the mixed output to one or more locations. For the purpose of monitoring, the output of the mixer may be routed to the first set of Delta 66 analog outputs (H/W OUT1/OUT2 as a stereo pair) and/or the S/PDIF digital output. At the same time the mixer may be used for stereo mix-down, with the mixer’s output recorded into the user’s application software. The digital audio mixer is configured and controlled by the included Delta Control Panel Software.

Anders toch maar is mailtje sturen naar m-audio.

Thnx voor jullie reacties!

ja hoor alles open zetten er staat "and/ or at the same time" betekend alles tegelijk. lijkt mij.
meestal als ze het signaal va digitaal kunnen over zetten naar analoog is er geen moeite om het signaal uit te sturen ook nog in digitaal want dat is het al.

Back