(gespot) Tr 808 en Tr909 19" rack

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Op viavia.nl
Tr 808 in 19 '' rack, Roland tr 808 analoge drumkomputer, door technicus vakkundig overgezet in stalen 19'' inch behuizing, kan zo in de studio het expander rack in, optisch en technisch perfekt, eventeel inruil van oberheim matrix 1000 met wat bijbetalen. prijs 750,00 euro 06-2...

Roland tr 909, analoge topper, door technicus vakkundig overgezet in metalen 19'' behuizing, past zo in het expander rack, eventueel inruil oberheim matix1000 mogelijk. prijs 1100,00 euro 06-2... m

Deze is ook wel goed als hij er nog is
Grote beamer en scherm, professionele grote vloer, beamer van philips en afstandsbediening en instructieboekje en scherm, is verrijdbaar, 3 grote lampen. prijs 25,00 euro 0299... Die prijs

Allemaal in rubriek Podium/studio apparatuur aangeboden

Re: (gespot) Tr 808 en Tr909 19" rack

Origineel geplaatst door marcuuu
Op viavia.nl
Tr 808 in 19 '' rack, Roland tr 808 analoge drumkomputer, door technicus vakkundig overgezet in stalen 19'' inch behuizing, kan zo in de studio het expander rack in, optisch en technisch perfekt, eventeel inruil van oberheim matrix 1000 met wat bijbetalen. prijs 750,00 euro 06-2...

Zou dit die Studio Electronics ombouw zijn? Die vind ik er wel heel erg vet uitzien.

Dan zou er denk ook midi in zitten en dat ook bij de add vermeld staan.

Mja... dat denk ik ook wel ja... :)

vriend van me is als het goed is wezen kijken bij deze meneer...

en ik heb hem op alert-mode gezet, omdat ik het een vaag verhaal vond...
en wellicht dacht ik aan een clone, of clonen...

want ff serieus, wie gaat een 808 of 909 ombouwen in rack module... zonder seqeuncer...:confused:

maar goed, hij vond hem ook niet overtuigend klinken geloof ik... iig heeft ie van de koop afgezien nadat ie langs was geweest...

ik blijf het ook nog steeds een vaag verhaal vinden...

ehhhh de 909 is gedeelte ananloog dus geen analoge topper, dus die vent weet niet waar die het over heeft.

Sommige dingen MOET je gewoon niet in een rack proppen!! Geen ruimte? Dan MAAK je maar ruimte!!

een tr808 in een rack bouwen is godslastering!!!

een tr909 zuigt toch, welke idioot koopt zo'n ding nog? komt beter geluid uit een Xbase...

Origineel geplaatst door NoxGenus

een tr909 zuigt toch, welke idioot koopt zo'n ding nog? komt beter geluid uit een Xbase...
tja.. Een Casio SK-1 mag je helemaal slopen en een 808 niet. Ik zie het verschil niet...

Ik vind dat je niets mag slopen... en over een 909... Als jij blijer bent met een Xbase dan moet je zeker je Xbase houden, maar ik vraag me wel af wat je zou doen als iemand je Xbase wou ruilen met een 909.. Zou jij een geldwolf zijn en ruilen en een Xbase terugkopen of ben jij zo loyaal aan je Xbase dat je uit principe het ding niet ruilt voor een rotte 909.. ;)

Nou, nou, Godslastering, 909 zuigt... Valt allemaal reuze mee hoor. Of is er een gear jihad aan de gang? Moet ik nu ook oppassen voor het gebruik van digitale effecten over m'n oude spulletjes? Ik ga maar 'ns op zoek naar een vals paspoort, misschien staan die extremisten ook al bij de grens te posten...

zowee wat een filosofie over de 909 zeg...

enige wat ik bedoelde is dat je niet helemaal spoort als je een 909 koopt. Koop dan iets waar je veel meer aan hebt. Zoals een Machinedrum ofzo....die xbase was maar een voorbeeld.

he Chinetti, alles goed? ;)

jullie moeten mij wel met een vleugje zout nemen hoor....nie zo serieus hehehe

Origineel geplaatst door NoxGenus

Jij hebt er duidelijk geen verstand van!!!!!
Heb ze allebei:frons:

Hey Nox ;)

Ik weet niet of het hier om de Harvey 808 gaat, maar hier is een foto van de SE Harvey 808:

Harvey808.jpg

Is toch niks mis mee? Is volgens mij al bijna net zo 'klassiek' als de originele 808, alleeen een stuk obscuurder.

WOW! nog nooit gezien die daar, heb wel eens een zelf-ombouw gezien maar dat zag er echt nie uit...bouwd SE die voor jou om dan ofzo?

is dat wel dezelfde 808 van binnen?

...toch vinnik de tabletop mooier

Origineel geplaatst door Chinetti
Nou, er stond er een tijdje terug eentje op ebay, en wat ik daaruit begreep ging het inderdaad om een omgebouwde 808. DE SE site zegt er verder niks over.
Wel nog een leuke foto van de Harvey in een alleraardigst rackje:

popup_1st_NAMM_Rig.jpg

mijn mond valt open tot op me knieeen

daar staat voor 7 stuiver :halleluja

Origineel geplaatst door Chinetti
Nou, er stond er een tijdje terug eentje op ebay, en wat ik daaruit begreep ging het inderdaad om een omgebouwde 808. DE SE site zegt er verder niks over.
Wel nog een leuke foto van de Harvey in een alleraardigst rackje:

popup_1st_NAMM_Rig.jpg
Die 808 is inderdaad een echte 808 en ze worden niet meer gemaakt. Als het hier om een harvey gaat dan moet je hem meteen kopen. Die zijn zeldzaam.

Die foto is trouwens een photoshop actie. Het zou wel een leuk rackje zijn... Met oa een P-Five, SE 1 en een midimini erin.... komt me bekend voor die combinatie.. ;)

Back