Hier een vraagje... Ik en mijn band gaan 31 maart a.s. een Radiohead coversessie doen vlakbij Eindhoven en hier hebben we het nummertje ---> Idioteque (kweenie of hier mensen zijn die dit kennen) voor uitgekozen. Het zit er al zowat in alleen we hebben geen synth
Die Radiohead heeft is namelijk een beetje duur (denk ik) en het is toch jammer want het nummer is onwijs vet. We hebben ook totaal geen verstand van synthesizers dusseh.... Ik weet niet of het heel veel moeite is maar misschien zou iemand de synth lijn van dit nummer in wav of mp3 kunnen zetten zodat we het toch kennen spelen. Nogmaals: ik weet niet of dit veel tijd kost of weinig, of het moeilijk is of makkelijk en of het te doen is want ik heb er geen verstand van. Ik heb ergens iets gelezen dat ie een RS8000 ofzow gebruikt maar ik weet het nie zeker :confused:
Wie kan me helpen???

en BTW: we doen de live versie, niet de studio versie
Die Radiohead heeft is namelijk een beetje duur (denk ik) en het is toch jammer want het nummer is onwijs vet. We hebben ook totaal geen verstand van synthesizers dusseh.... Ik weet niet of het heel veel moeite is maar misschien zou iemand de synth lijn van dit nummer in wav of mp3 kunnen zetten zodat we het toch kennen spelen. Nogmaals: ik weet niet of dit veel tijd kost of weinig, of het moeilijk is of makkelijk en of het te doen is want ik heb er geen verstand van. Ik heb ergens iets gelezen dat ie een RS8000 ofzow gebruikt maar ik weet het nie zeker :confused:Wie kan me helpen???

en BTW: we doen de live versie, niet de studio versie