Jupiter 8 in perfecte staat

Status
Please reply by conversation.

Kurvikova

Stamgast
Ik zie veel rare prijzen voorbij komen op eBay, maar heb gelukkig geconstateerd dat ze daar niet voor verkocht worden (eBay is echt een plek voor gelukszoekers geworden lijkt het?) Ik baseer me dus liever op prijzen waarvan ik weet dat er daadwerkelijk zaken mee gedaan is. Ik heb er 3500 euro voor over, dit zou toch moeten lukken... Iemand?

Ik zie veel rare prijzen voorbij komen op eBay, maar heb gelukkig geconstateerd dat ze daar niet voor verkocht worden (eBay is echt een plek voor gelukszoekers geworden lijkt het?) Ik baseer me dus liever op prijzen waarvan ik weet dat er daadwerkelijk zaken mee gedaan is. Ik heb er 3500 euro voor over, dit zou toch moeten lukken... Iemand?

succes, maar ik vraag me wel af wanneer er voor het laatst daadwerkelijk een jp8 voor 3500 is verkocht.

niets is onmogelijk natuurlijk, maar globaal genomen is 3500 vandaag de dag een rare prijs.

je bedoeld 5300 euro

Maatje van me heeft er in december een knappe voor dit bedrag in Duitsland gekocht en een andere Jup8 die ik op het oog had was voor m'n neus weg voor 3800, deze had een midi-interface, ik zoek zonder.

Ik wil maar zeggen, ik zie TR808's op Ebay voor 3950 dollar, JUP8 voor 6000 dollar... Maar ik heb serieus nog nooit gezien dat ze voor dit bedrag verkocht worden, jullie wel? Dan hoor ik het graag...

Nevermind, ik heb hier 3500 euro voor over, en als ik hem niet vind voor dit bedrag kan ik er ook niet wakker van liggen ;) Uitzonderlijk mooie exemplaren wil ik eventueel meer betalen...

Piepen graag via PM, zie niet in waarom je de behoefte zou voelen iemands zoekopdracht te spammen, dit is immers geen prijsdicussie? thx!

Piepen graag via PM, zie niet in waarom je de behoefte zou voelen iemands zoekopdracht te spammen, dit is immers geen prijsdicussie? thx!

ja sorry, je hebt natuurlijk gelijk, ik moet niet spammen, maar het is alleen dat het een beetje op een prijsdiscussie leek omdat je naast je vraag ook meteen zo uitgebreid op de prijs inging en wat er allemaal niet klopte op ebay enz.
k heb gewoon andere ervaringen, niet dat die er verder toe doen, want zoals gezegd: alles is mogelijk,

je zendt nu overigens een beetje tegenstrijdige boodschappen uit:: als iemand andere ervaringen hebt, hoor je het graag, maar toch ook weer niet.. voor de zekerheid zeg ik maar niets meer. succes.

Ik denk dat je gewoon meer kans hebt met alle dagen verschillende 2dehands sites af te gaan heel de dag door,dan hier te posten dat je er maar zo weinig voor geef in vergelijking met de inmiddels door meesten bekende huidige marktwaarde.

succes, niet geschoten altijd mis.
en anders, ik koop ook altijd een staatslot in de verwachting de hoofdprijs te winnen. is toch al bijna de helft van de lol

Maatje van me heeft er in december een knappe voor dit bedrag in Duitsland gekocht en een andere Jup8 die ik op het oog had was voor m'n neus weg voor 3800, deze had een midi-interface, ik zoek zonder.

Kon deze geweest zijn van een kennis van me,als het die was heeft een fransman hem gekocht.
kerel was zen werk net kwijt en had snel centen nodig,ik heb iets anders van hem gekocht ook.

Er is er pas een (dit jaar) verkocht in België voor 5000 euro en die was ook vrijwel meteen weg.

Had ik dit soort synths maar opgekocht toen de prijzen nog enigzins normaal waren. Het gaat nergens meer over eigenlijk he!

Wat zou een 909 over 20 jaar waard zijn?

Een Jupiter 8 is zo lang als ik met synths bezig ben, ruim 20 jaar is dat, nooit echt goedkoop geweest, een redelijk alternatief is een Juno 60 alleen zijn die ook aan een opmars bezig.

da's snel
en wat is de gelukkige geworden ( inclusief de mate van bruidschat...)als ik zo vrij mag zijn ?

Een Jupiter 8 is zo lang als ik met synths bezig ben, ruim 20 jaar is dat, nooit echt goedkoop geweest, een redelijk alternatief is een Juno 60 alleen zijn die ook aan een opmars bezig.

en maar goed ook,beide prachtsynths

inderdaad, of is dit prijsmanipulatiepolitiek?

Je moet wel opletten. Er is ook een camera lens die Jupiter 8 heet..

Als -ie zegt dat -ie'm voor 3500 gekocht heeft en over vijf jaar aan een marktconform bedrag verkoopt wordt -ie knakenpoetser genoemd. Als -ie 'm nu voor een marktconforme prijs koopt wordt -ie gefeliciteerd met z'n aankoop. Wat heb jij voor je huis betaald?

Status
Please reply by conversation.
Back