en we zijn weer vertrokken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als -ie zegt dat -ie'm voor 3500 gekocht heeft en over vijf jaar aan een marktconform bedrag verkoopt wordt -ie knakenpoetser genoemd. Als -ie 'm nu voor een marktconforme prijs koopt wordt -ie gefeliciteerd met z'n aankoop. Wat heb jij voor je huis betaald?

Ik heb toevallig vandaag mijn huis voor een marktconforme prijs gekocht. Hier is dus geen geld voor een Jupiter 8 te vinden de komende jaren.![]()
de beste langdurige investering die je kan doen![]()
de beste langdurige investering die je kan doen![]()

niet alleen geboden, ook nog voor verkocht, of tenminste dat wordt serieus beweerd alhier....

gefeliciteerd, 1 van de basisbehoeften, een dak boven je hoofd, maar een jp8 had een betere investering geweest

Idd.. Ik ga er ook niet serieus vanuit dat er een JP 8 voor 3500 verkocht of gekocht gaat worden.
Een synth als de JP8, waar er +/- 2000 van op deze aarde zijn is nogal 'rare' meuk. Er is geen JP8 bezitter die zich dat niet beseft en ineens zijn JP8 voor meer dan 30% onder marktwaarde gaat verkopen..
Sowieso koop of verkoop je een synth iets gemakkerlijker dan 1 (tweede) huis waar op dit moment nogal een overschot van is en een finacieëring veel lastiger voor te verkrijgen is.. niet dat er ooit een verband werd gelegd met dalende prijzen aldaar..
Maar... ik hoop natuurlijk voor de TS dat het waar is, dat ie heel veel mazzel heeft gehad. Dan willen we natuurlijk wel heel graag de plaatjes van de JP8 zien, samen met de 808 die hij in dit draadje ook meent gekocht te hebben![]()
Sommige mensen zijn gewoon voor het geluk geboren kennelijk![]()

Gaat er nietom hoeveel hem hebben, maar hoeveel degene de er nu nog 1 willen er vor over hebben...