Jupiter 8 in perfecte staat

Status
Please reply by conversation.
die heeft niet van die kleurtjes, misschien een setje kleurstiften erbij :W

vond die jp80 - jp8 demo sterk genoeg om niet meer die 8 te willen, laat ide maar lekker naar de puristen gaan

heb een integra 7 genoemen, jp80 in rack met 2x de processing power

heet jij kurvikova ??
dacht dat dat de naam was van de jp8 voor een normale prijs topic starter was
nou begrijp ik er opeens niets meer van :?
allemaal kleurtjes, dat wel weer..

Ik deel gewoon even mee dat niet iedereen persé een JP-8 wil :D
maar ik gun iedere liefhebben zijn prijs hoor, zowel aan de betalende als de ontvangende kant

ha zo, van de ak op het dak zogezegd , zogedaan
juist ja.
in dit geval is er geen betalende en verkopende kant naar het schijnt. beetje interessantdoenerij. jammer dat topicstarter er niet meer is na zijn "bijna koop". zou anders kunnen vragen om een slotje.
is de intergr7 een beetje aangenaam gezelschap te noemen ?

Ahh ik snap hem, TS dient de daad bij het woord te voegen en zowel zijn zéér schappelijke JP-8 als TR808 even op de gevoleige plaat vast te leggen als bewijs :D ben ik ook wel benieuwd of onze koopjesjager i.d.d 2 voor de prijsvan één had...

De Integra staat nog tot eind deze maand in backorder, hij is betaald, maar ik heb hem pas eind v/d maand in handen

Ahh ik snap hem, TS dient de daad bij het woord te voegen en zowel zijn zéér schappelijke JP-8 als TR808 even op de gevoleige plaat vast te leggen als bewijs :D ben ik ook wel benieuwd of onze koopjesjager i.d.d 2 voor de prijsvan één had...

De Integra staat nog tot eind deze maand in backorder, hij is betaald, maar ik heb hem pas eind v/d maand in handen

nu we toch lekker aan het kapen zijn.

Vind je het geen gemis dat er geen librarian bij de integra zit?

6200 presets scrollen met het wiel vind ik te gek worden, mede daarom heb ik voor de jp80 gekozen ook.

Integra heeft btw 16x MFX maar max 1 per part, de JP80 heeft er een berg meer (4) kan je dus iets meer mee doen efx gewijs. (zowel parallel als serieel etc)

Alser een plugin/librarian komt voor de integra7 koop ik er ook nog een :D

Heb je de ipad app gezien?!? Daar zit alles in

Ik heb die ipad app zelfs al gebruikt :)

maar eh, je kandaar geen outputs wijzingen, geen efx instellen, niets aanpassen. Enkel en alleen een beetje presets bladeren en SRX slots laden.

Alleen basaal mixen en pannen kan je er mee.

of er moet een nieuwe versie uit zijn.

...ik voel totaal niet de behoefte om verantwoording af te leggen over iets wat mijn zaak is tov van figuren die ik niet ken... Mods, mag deze aub dicht voordat de heren er slapeloze nachten van krijgen?

Status
Please reply by conversation.
Back