Rizzo
Volkslid
Akai MPC1000
Net overgenomen van een forumlid en past heel goed in mijn workflow! Ik wil alleen wat meer outputs en grotere pads, dus een MPC 2500.
Apparaat verkeert in nieuwstaat. Plastic zit nog op het display. Zit nog dik 2 jaar garantie op. Komt in doos met 128mb RAM, JJOS2XL, 1gb CF kaart en aankoopbewijs.
425 euro of ruil met MPC 2500 (uiteraard met $$ van mijn kant).
Ensoniq Mirage Rack, DMS-8
Ook pas aangeschaft. Hele dikke, vieze sound! Heerlijk analoog filter. Past niet in mijn workflow.
Is in erg mooie staat!
125 euro
Waldorf Pulse
Heb er momenteel nog 2. Wil graag een andere synth er voor terug kopen/ruilen voor nog meer diversiteit in geluid/mogelijkheden.
Is in zeer mooie staat met laatste OS (2.01), zonder wiebelende knoppen.
225 euro
Focusrite Compounder
Erg lekkere compressor voor een klein prijsje. Nette staat.
195 euro
Lexicon LXP-5
Multi effects processor in half 19 inch behuizing.
Zeer nette staat.
115 euro
Net overgenomen van een forumlid en past heel goed in mijn workflow! Ik wil alleen wat meer outputs en grotere pads, dus een MPC 2500.
Apparaat verkeert in nieuwstaat. Plastic zit nog op het display. Zit nog dik 2 jaar garantie op. Komt in doos met 128mb RAM, JJOS2XL, 1gb CF kaart en aankoopbewijs.
425 euro of ruil met MPC 2500 (uiteraard met $$ van mijn kant).
Ensoniq Mirage Rack, DMS-8
Ook pas aangeschaft. Hele dikke, vieze sound! Heerlijk analoog filter. Past niet in mijn workflow.
Is in erg mooie staat!
125 euro
Waldorf Pulse
Heb er momenteel nog 2. Wil graag een andere synth er voor terug kopen/ruilen voor nog meer diversiteit in geluid/mogelijkheden.
Is in zeer mooie staat met laatste OS (2.01), zonder wiebelende knoppen.
225 euro
Focusrite Compounder
Erg lekkere compressor voor een klein prijsje. Nette staat.
195 euro
Lexicon LXP-5
Multi effects processor in half 19 inch behuizing.
Zeer nette staat.
115 euro