• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

staat in de weg: polymoog delen, 19" kast, 19" rek, korg d3200 harddien nog veel meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
staat in de weg: polymoog delen, 19" kast, 19" rek, korg d3200 harddien nog veel meer

mooie 19" kast (iets van 16HE denk ik, voor en achter) met paneel met centrale schakelaar aan/uit (zit een stekkerblok aan gemonteerd) paneel kan er ook uit hoor. voor en achter rekprofiel, ventilatie gaten in de zijkanten, degelijk €75

hoog 19" rek, simpel maar doeltreffend, ik denk 28HE, staat op de vloer en is manshoog, met zootje kooiboutjes/ schroefjes etc, €50

korg d3200 hd recorder, workstation - werkt perfect, enkele minimale gebruikssporen (echt minimaal)
ik heb m zelf ook en ik vind het een geweldig fijne hd-recorder, heb verschillende gehad, yamaha, roland, tascam, maar geen enkele die uitgebreide mogelijkheden, fijne bediening, logica en goed geluid zo goed combineert. ik gebruik m zelf vooral als mengpaneel en om af en toe wat snel op te nemen, maar je kan er alles mee, zeer uitgebreid opnemen, masteren, cd branden enz. heeft usb, 32 tracks, 12 x simultaan opnemen, 2 aux sends enz enz €500 (met manual in het engels)

2 speaker standaards, metertje hoog denk ik, degelijk en mooi €25

ik heb verder een flink aantal polymoog onderdelen, moederborden, polycom kaarten, top borden enz, maar vooral de kast staat in de weg: bodem en kap, beide in zeer mooie staat, recht en zonder noemenswaardige beschadigingen, alles trips nog aanwezig en zo €50

2 stekkerblokken emt allerlei surge en beveiliging en zo erop, ik heb het type uitgebreid gegoogled en prijzen gezien van 90 tot bijna 200 euro per blok.
waarom dat is? geen idee wat een stekkerblok zo duur kan maken. maar ik heb er ook geen verstand van, iemand anders misschien wel. €50 per stuk of €75 voor de 2

verder nog een m-audio midi controller waarvan 1 toets het niet doet, gratis meenemen als je iets van hierboven ophaalt

ik heb ook nog 2 handige uitklap standaards voor keyboard of wat dan ook, zeer degelijk €40 per stuk of €60 de 2.

ben een beetje aan het opruimen....

Attachments

• DSC06767.jpg
    DSC06767.jpg
    104,2 KB · Bekeken: 191
  • DSC07377.jpg
    DSC07377.jpg
    41,3 KB · Bekeken: 160
  • DSC07376.jpg
    DSC07376.jpg
    42,8 KB · Bekeken: 164
  • DSC07375.jpg
    DSC07375.jpg
    39,5 KB · Bekeken: 160
  • DSC07374.jpg
    DSC07374.jpg
    44,6 KB · Bekeken: 175
nog wat foto's

ruilen kan ook, alles in 1 voor leuke prijs ook....

(ben ik de foto's van die stekkerblokken weer kwijt, moet ik nog even maken en meteen typenummers en zo opzoeken)

kwam ook nog een stapel synth brochures tegen, veel roland boss ook wat yamaha sequential ppg zelfs nog iets, van alles door elkaar ook nog stapel roland magazines en zo.
en stapel orgel bladen (orgel???!!) alles bij elkaar €50 (die brochures doen per stuk soms al 5, 10 of 15 op ebay)

ook nog een aantal originele manuals, €20 per stuk, moet even nakijken wat precies

Attachments

• DSC07308.jpg
    DSC07308.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 165
  • DSC06086.jpg
    DSC06086.jpg
    80,5 KB · Bekeken: 165
  • DSC06085.jpg
    DSC06085.jpg
    87,6 KB · Bekeken: 177
  • DSC06083.jpg
    DSC06083.jpg
    77,4 KB · Bekeken: 166
  • DSC07085.jpg
    DSC07085.jpg
    110,7 KB · Bekeken: 168
voor de duidelijkheid €50 is voor de polymoog kast, niet voor alle onderdelen ervan ;)

hier foto;s van de stekkerblokken
de allerlaatste post in deze pdf
http://www.electroimpex.gr/ns/images/categories/MULTIPLESOCKETKopp.pdf

is dus 19" de uiteinden kan je alle kanten op verstellen zodat de aansluitingen naar binnen boven buiten of beneden zitten...

manuals oa sequerntial tom, drumtraks, chroma polaris, minimoog, hele mooie ems vcs3 manual en nog meer.....

Attachments

• DSC07383.jpg
    DSC07383.jpg
    55,8 KB · Bekeken: 171
  • DSC07385.jpg
    DSC07385.jpg
    57,7 KB · Bekeken: 159
:slotje:

het meeste is wel weg of besproken - en in afwachting van een geschikte afleverroute
(behalve de kast en de korg multitrack recorder, die zijn nog beschikbaar)

dus deze kan wel dicht, bedankt!

en als je nog iets wil hebben, kan je altijd even pb-en, wie weet?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back