goede chorus

250,- is geen gekke prijs hoor.
Gangbare prijs.

Ik vind het een mooi ding. Hij kan ook nog fijne vibrato geluiden maken.

k merk dat er best wel veel verschil zit in chorus effects, best wel gek..

sommige zijn niet te harden, andere kan je tonnen van op smeren.

hoe kan dat nou al die shit moet het zelfde doen gewoon chorus doen
:? gewoon chorus bestaat dat...

sinds dunlop MXR heeft is de kwaliteit wel wat soorsnee geworden, maxon is zelfs verbeterd sinds de begin jaren 80 zeker in't ruis gebied
het is wat duurder maar het zijn wel de rolls royces onder de gitaar peNdaaltjes
ik heb de FL-9 flanger en flangers zijn meestal wel ruizig maar de maxon is stil

Ibanez/Maxon CS-9 of mijn persoonlijke favoriet: BC-9 (dual CS-9 chorus in 1 pedaal).

dees:
moog-12stage.jpg

kost wat maar dan heb je ook wat

Ik ben op zoek naar een goede chorus, mag in pedaal vorm zijn, liefst analoog...
Ik zag een Roland Dimension D te koop, lijkt me fantastisch maar wat prijzig voor "maar" een chorus.

Iemand een goed alternatief?

Ik zal mijn BOSS CE-2 eens opduikelen en misschien moet ik die eens in de verkoop doen. Interesse ?

Analoog, pedaal, chorus, drie keer check ! 8)

Groeten,

Peter

Ibanez/Maxon CS-9 of mijn persoonlijke favoriet: BC-9 (dual CS-9 chorus in 1 pedaal).

je moet eens een CS-9 en een BC-9 achterelkaar zetten da's best wel friekie

je moet eens een CS-9 en een BC-9 achterelkaar zetten da's best wel friekie
Ik heb eens 2 BC-9's na mekaar gezet (waarvan 1 RIP nu). Kan idd best wel interessante klanken opleveren, maar ik hou het voor normaal gebruik toch liever bij een tweetal choruseffecten.

och inderdaad.
heb ik die altijd gebruikt voor m'n chorus
stom dom stom.
dacht even omdat je de banden ook parallel kon zetten ...
maar weet inderdaad niet de delay mogelijkheid, en heb ook de manual niet om daarop meer licht te schijnen

Laatst gewijzigd:
dat is ie.
zeker eens ( komen ) uitproberen

Back